טטיאנה מריה היא ההפך המוחלט ממה שרבים משערים לעצמם שיקרה לספורטאית מקצוענית אחרי לידה. היא לא חזרה לאחור, היא רק נהייתה טובה יותר. היום (חמישי) נראה אותה בחצי גמר ווימבלדון.
עד 2022, הטניסאית הגרמנייה בת ה-34 (מדורגת 103 בעולם בלבד) הגיעה במקרה הטוב לסיבוב השלישי בגראנד סלאם כלשהו, ו-34 זה גם מספר הפעמים שניסתה. דירוג השיא שלה היה המקום ה-54 בעולם. היא שיחקה פה ושם בנבחרת, זכתה בתואר בודד - טורניר מאיורקה לפני ארבע שנים - אבל נשארה בשוליים, אף פעם לא במרכז הבמה. יותר מזה - באפריל 2021, לפני 15 חודשים בלבד, היא ילדה את בתה השנייה (נשואה לשארל-אדואר מריה, מאמן צרפתי שהתאהב בה כשהדריך אותה). לא היה שום סימן, אבל שום סימן, שאחרי חופשת הלידה היא תחזור אחרת לגמרי.
2 צפייה בגלריה
טטיאנה מריה
טטיאנה מריה
לא היה שום סימן, שאחרי חופשת הלידה היא תחזור אחרת לגמרי. מריה
(צילום: AP)
רק פעם אחת עברה מריה את הסיבוב השני בטורניר גראנד סלאם
נכון, באוסטרליה וברולאן גארוס היא הודחה כבר בסיבוב הראשון, אבל החודשים האחרונים מופרעים: כשבתה הקטנה חגגה שנה, אמא טטיאנה זכתה בטורניר קופה קולסניטאס על החימר בקולומביה, ובווימבלדון שלחה הביתה את המדורגת 5 מריה סקארי והמדורגת 12 ילנה אוסטפנקו. היא רותחת.

החברה מהמנגל

היום היא תפגוש בחצי גמר ווימבלדון את הטניסאית הטוניסאית אונס ג'אבור (3), אחת מחברותיה הטובות. הן אפילו עושות על האש יחד לפעמים. אבל השיפודים הידידותיים יחכו עד אחרי המשחק: "זה חלום", אמרה. "באמת שלא ציפיתי לזה".
החברות הקרובות: ג'אבור עם בתה הבכורה של מריה
גם היום, בבוקר המשחק, מריה תקום מוקדם. בכל זאת, כבר ב-8:30 היא תהיה במגרשי האימונים של ווימבלדון. לא כדי לחבוט בכדור, אלא בשביל לצפות בבתה הבכורה, שארלוט, שנחשבת כבר היום לכישרון גדול. "הרי בסופו של דבר, בשביל הילדים אנחנו חיים", צוחקת מריה.
כמה שעות לאחר מכן, שארלוט בת השמונה וססיליה בת השנה יצפו יחד עם אביהם באמא היחידה שעדיין נותרה בטורניר ווימבלדון. ולמעשה, יצפו ברגע הכי גדול של האם בקריירה. "אני כל כך שמחה ששארלוט מבוגרת מספיק כדי להבין את כל זה", אמרה אחרי הניצחון ברבע הגמר 6:4, 2:6, 5:7 על בת ארצה, ז'ול נימאייר.
2 צפייה בגלריה
טטיאנה מריה
טטיאנה מריה
"לפני שנה ילדתי ​​את בתי השנייה. אם מישהו יגיד לי ששנה אחת לאחר מכן אתה בחצי גמר ווימבלדון, זה מטורף"
(צילום: AP)
מריה הוסיפה שתרד מהר מאוד לקרקע: "אני אמא, ואחרי הטירוף הזה אני אחזור הביתה לילדות שלי ואחליף חיתולים. זה הדבר שאני הכי גאה בו".

"תמיד האמנתי שיש בי משהו"

ג'אבור ביקשה גם היא להחמיא למריה, רגע לפני הקרב הגדול ביניהן: "אני כל כך אוהבת את טטיאנה, המשפחה שלה באמת מדהימה. היא דוגמא לטניסאית שהצליחה, הלוואי שעוד שחקניות יסתכלו וילמדו ממנה".
ההגעה של מריה לחצי גמר ווימבלדון, כאמור, יוצא דופן. גם כי פעם אחת בלבד עברה בטורניר גראנד סלאם את הסיבוב השני, לפני שבע שנים - גם כן בלונדון. אולי בשל כך ההתרגשות הגדולה שלה: "תמיד האמנתי שיש בי משהו, אבל עכשיו זה מתפוצץ. לפני שנה ילדתי ​​את בתי השנייה. אם מישהו יגיד לי ששנה אחת לאחר מכן אתה בחצי גמר ווימבלדון, זה מטורף".