קבוצת כדורמים הנשים הפועל יקנעם זכתה הערב (רביעי) בבריכה הלאומית שבמכון וינגייט באליפות המדינה השמינית בתולדותיה (כקבוצה נפרדת) - והשישית ברציפות (לא כולל עונת הקורונה שלא הגיעה לסיומה) - ובדאבל שביעי בסך־הכל ושלישי ברצף.
זאת לאחר שגברה 2:10 על אס"א תל־אביב בגומלין גמר הפלייאוף - ו־0:2 בסיכום הסדרה (2:11 במשחק הראשון). השוערת מיכל כץ נבחרה למצטיינת בסדרה. כזכור, שתי הקבוצות נפגשו השנה גם בגמר גביע המדינה. בעבר קטפה יקנעם תארים גם כקבוצה מאוחדת עם הפועל קריית־טבעון.
1 צפייה בגלריה
יקנעם והצלחת
יקנעם והצלחת
יקנעם והצלחת
(צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד הכדורמים)
הרבע הראשון היה צמוד ונכבש בו שער בודד לזכות המנצחת. ברבע השני רשמה הדאבליסטית 2:4 - ו־2:5 בסה"כ. גם ברבע השלישי הבקיעה רק שער - בדרך ל־2:6. וברבע המסיים שוב ארבעה - הפעם ללא מענה.
ליקנעם (מאמן: מילוש ברדיץ'): נופר הוכברג 3, יהב פרקש וכרמל ארביב 2, שונית סטרוגו, נגה לוינשטיין וכרמל רחום 1 | לאס"א (מאמן: עידו קרן): לוטם תורג'מן 2 | שפטו: יורגוס סברידיס (יוון), אייל גבל | קהל: 300
קפטנית הפועל יקנעם, שונית סטרוגו, המשמשת גם עוזרת המאמן, סיכמה את העונה: "אני שמחה שאני עומדת פה עם אליפות שמינית. זו הייתה עונה מאוד קשה, אולי הכי קשה שהייתה לנו בשנים האחרונות. היינו עם סגל מאוד מצומצם, לא מעט שחקניות עזבו אותנו בעונות האחרונות לקבוצות באירופה ובארה"ב, והתחלנו את השנה הזו עם הרבה קושי. אבל בגמר הצלחנו להוציא את המקסימום שלנו. אלה היו שני המשחקים הכי טובים שלנו העונה. שיחקנו אחת בשביל השנייה ונלחמנו במים, כולל השחקניות הצעירות".
קודם לכן השלימה הפועל עמק־הירדן זכייה במקום השלישי בליגת העל, עם ניצחון 15:18 על הפועל קריית־טבעון - אחרי 13:14 במשחק הראשון - ו־0:2 בסדרה.
לעמק־הירדן: מיקה קורן 6, האניקה סלחטר 3, מורן לינדהאוט, נועה מרקובסקי, יובל רז וטבע דורפמן 2, רוני קקוזין 1 | לקריית־טבעון: מאיה ושדי 5, מיה תירוש, שחר עמור, אביגיל קליין וטליה בן־אהרון 2, דינה נמקשטנסקי ונויה קלמפרר 1