כמו שמות רבים וטובים שנהרו למפרץ בשבועות האחרונים, גם קארים בנזמה, החלוץ הצרפתי בן ה־35, הצטרף למסיבה הסעודית. מאז שהגיע הוא הספיק לערוך הופעת בכורה מהסרטים עם שער ובישול בניצחונה החשוב של אל איתיחאד 1:2 על חשבונה של אספרנסה טוניס במסגרת גביע האלופות למועדונים.
בנזמה הוא בין החלוצים המבוגרים בעולם שעוד ממשיכים לטרוף את הדשא. חוכמת המשחק שלו היא פשוט גאונית והוא מצליח לנטרל הגנות ללא שום מגבלה, והיכולות שלו על כר הדשא מוכיחות שהוא עדיין לא אמר את המילה האחרונה – גם אם זה כבר לא ברמות הגבוהות של אירופה.
1 צפייה בגלריה
בנזמה
בנזמה
בנזמה
(צילום: Pierre-Philippe MARCOU / AFP)
הסעודים לא טיפשים ולא פראיירים, הם ידעו שהם מקבלים יהלום שכיכב בריאל מדריד ממש עד לא מזמן. אך אנשי איתיחאד לא תיארו לעצמם בחלומות הכי ורודים שלהם שיזכו להופעת בכורה כה מרגשת מבנזמה על אדמת סעודיה.
הכוכב הגדול חתום על חוזה לשלוש שנים בקבוצה הסעודית. אפשר להגיד ללא ספק שהוא עשה את עסקת חייו, כאשר הסכום האסטרונומי שיגלגל לכיסו הוא לא פחות מ־200 מיליון יורו לעונה.
כשחקן מפואר שזכה בכדור הזהב וכמעט בכל תואר אפשרי באירופה במדי הבלאנקוס, בנזמה יודע שהוא הגיע כעת לחופשה. עושה רושם שהוא ימשיך לבלות את השנים האחרונות שלו בכדורגל העולמי בגן העדן שבנו עבורו בערב הסעודית.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.