נבחרת טורקיה היא ללא ספק אחת מאכזבות היורו והיא כבר תראה את שמינית הגמר בבית, זאת אחרי ה-3:1 הערב (ראשון) מול שווייץ - ההפסד השלישי שלה בטורניר. כמובן שהיא סיימה אחרונה בבית 1 עם אפס נקודות, והרבה מקום למחשבה.
יורו 2020 ב-ynet - למתחם המיוחד
סנול גונש (69), המאמן הוותיק של טורקיה, היה באופן טבעי מאוכזב בסיום: "הציפיות שלנו מהטורניר הזה היו מאוד גבוהות ולציבור הטורקי היה חלק בכך. אנחנו בסערה אחרי המשחק. התוצאה הייתה רעה, אבל הייתה אווירה שלילית במדינה שלנו".
4 צפייה בגלריה
 בוראק יילמאז מאוכזב
 בוראק יילמאז מאוכזב
בוראק יילמאז מאוכזב
( צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
סנול גונש
סנול גונש
סנול גונש
( צילום: רויטרס)
בוראק יילמאז, שהגיע לטורניר אחרי עונה גדולה ואליפות בליל, הוסיף: "חשבנו שהתכוננו מצוין. החלומות שלנו היו מאוד שונים, אולי רצינו יותר מדי. אנחנו מתנצלים בפני המדינה שלנו, מתנצלים בפני כולם. אנחנו יודעים איך להגיע לטורנירים האלו, אבל אולי אנחנו לא יודעים איך לשחק בהם".
הטורקים לא רק סיימו ללא נקודות, הם כבשו שער בודד וספגו שמונה. מאזן עגום ביותר לנבחרת שחלמה להעפיל לשמינית הגמר.
4 צפייה בגלריה
ג'נגיז אונדר
ג'נגיז אונדר
ג'נגיז אונדר
( צילום: EPA)
בצד של שווייץ היו מרוצים מהיכולת, למרות שאולי ציפו להעפיל אוטומטית. "ברור שאנחנו קצת מאוכזבים מכך שסיימנו במשום השלישי", אמר מאמנה ולדימיר פטקוביץ'. "אבל ידענו מה עלינו לעשות במשחק האחרון ועשינו זאת. עכשיו נצטרך לחכות ולראות אם העלייה תהיה סופית". על המשחק הוסיף: "הראינו למה אנחנו מסוגלים כנבחרת, יצרנו הרבה מצבים ואני מרוצה מהשחקנים".
גיבור הניצחון עם צמד, ג'רדאן שאקירי, אמר: "השער הראשון שכבשתי היה יפה, עם הרגל החלשה. אני מאוד מרוצה מהיכולת שלנו ומכך שעזרתי לנבחרת. זה היה ניצחון חשוב במשחק קריטי, יכולנו לכבוש עוד אחד-שניים".
4 צפייה בגלריה
שאקירי חוגג
שאקירי חוגג
שאקירי חוגג
(צילום: גטי אימג'ס)