גרמניה הביסה בקלילות 1:7 את לטביה במשחק ההכנה האחרון לפני היורו. החבורה של יוגי לב הבקיעה חמישייה כבר ב-45 הדקות הראשונות מול אחת הנבחרות החלשות באירופה. מנואל נוייר חגג 100 הופעות במדים הלאומיים וזכה לכבוד מיוחד לפני השריקה. מדובר בניצחון הגדול ביותר של הגרמנים מאז ה-0:8 על אסטוניה ביוני לפני שנתיים ובשחזור של ה-1:7 האגדי על ברזיל בחצי גמר מונדיאל 2014.
רובים גוסנס פתח את החגיגה בדיסלדורף (19). אילקיי גונדואן (21), תומאס מולר (27), עצמי של רוברטס אוזולס (39) וסרג' גנאברי (45) עלו על הלוח גם כן במהלך המחצית הראשונה. טימו ורנר הבקיע את השישי (50) ולירוי סאנה סגר עניין (76). אלכסיס סאבלבס כבש שער כבוד ללטבים האומללים (75).
2 צפייה בגלריה
תומאס מולר וטוני קרוס מרוצים
תומאס מולר וטוני קרוס מרוצים
תומאס מולר וטוני קרוס מרוצים
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
יוגי לב ומתיאס גינטר
יוגי לב ומתיאס גינטר
יוגי לב ומתיאס גינטר
(צילום: רויטרס)
גרמניה שובצה לבית המוות של היורו יחד עם אלופת העולם צרפת, אלופת אירופה פורטוגל והונגריה שתארח בבודפשט מול אצטדיון מלא. המשחק הראשון של גרמניה יהיה בשלישי הבא מול הצרפתים במינכן.
אוקראינה שתשחק גם היא ביורו הביסה 0:4 את קפריסין במשחק ההכנה האחרון שלה לפני הטורניר. אנדריי ירמולנקו הבקיע צמד (37, 65), אולכסנדר זינצ'נקו (45+2) ורומן ירמצ'וק הוסיפו (59). המשחק הראשון של האוקראינים באליפות אירופה, יהיה מול הולנד ביום ראשון באמסטרדם.