היורו אמנם רק ביומו השלישי, אבל האירועים הטרגיים מתחילים להצטבר. אוהד שנכח ב-0:1 של אנגליה על קרואטיה היום (ראשון) בוומבלי אושפז בבית חולים במצב קשה לאחר שנפל מהיציע בזמן המשחק. המקרה החמור התרחש דקות בודדות לאחר שריקת הפתיחה.
יורו 2020 ב-ynet - המתחם המיוחד
בהתאחדות האנגלית הגיבו לאירוע ומסרו: "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם אופ"א במטרה לחקור את העניין. האוהד קיבל טיפול מהצוותים הרפואיים במקום ובהמשך פונה לבית החולים במצב קשה".
3 צפייה בגלריה
וומבלי
וומבלי
וומבלי. אירוע חמור
(צילום: EPA)
אוהד שנכח בסמוך למקום המקרה סיפר: "הוא נפל ולאחר מכן הפסיק לזוז. זה נראה כאילו לקח לצוותים הרפואיים נצח כדי להגיע אליו. אנשים התחילו לבכות ביציע". אוהד אחר סיפר: "לא ראיתי אמנם את המקרה, אבל שמעתי מחבר'ה שהיו שם שהוא נפל מגובה רציני ולכיוון הכסאות והבטון בקומה מתחת".
קרוב ל-20,000 צופים הגיעו לאצטדיון בלונדון וראו את נבחרת שלושת האריות משיגה 0:1 על סגנית אלופת העולם משער של ראחים סטרלינג.
3 צפייה בגלריה
ראחים סטרלינג חוגג
ראחים סטרלינג חוגג
סטרלינג בטירוף. התרגש
(צילום: AP)

סטרלינג: "אמרתי לעצמי שאני חייב לכבוש בוומבלי"

סטרלינג עצמו היה נרגש בסיום מהניצחון - הראשון של האנגלים אי פעם בפתיחת יורו: "תמיד אמרתי שאם אשחק בוומבלי בטורניר גדול, אני אבקיע. זו החצר האחורית שלי. זה נפלא לעשות זאת סוף סוף. אני נהנה מכדורגל ושמח להבקיע".
"זה היה המשחק הראשון ורצינו לנצח", המשיך כובש שער הניצחון. "נשארנו מאוחדים. ניצחנו את המאבקים האוויריים, הרחקנו את המצבים המסוכנים של היריבה ושיחקנו כדורגל טוב. גדלתי שתי דקות מהאצטדיון הזה. תמיד אמרתי לעצמי שאם אגיע לכאן, אני חייב לכבוש פה. זו תחושה נפלאה לעשות את זה באמת".
3 צפייה בגלריה
מאונט וסטרלינג חוגגים
מאונט וסטרלינג חוגגים
ככה חוגגים ניצחון ראשון אי פעם בפתיחת יורו
(צילום: AP)