בכל טורניר גדול לאוהדים האנגלים יש להיט שמלווה אותם, כמו "Football's Coming Home" או "וינדלו". הפעם האוהדים האנגלים התעלו אפילו על עצמם עם "סווייט קרוליין" של הזמר ניל דיאמונד. להיט נשכח שיצא בדצמבר 1969 וכבש את המצעדים בשנות ה-70.
השיר עד עתה שימש בעיקר את אוהדי נבחרת אנגליה בקריקט וארה"ב את בוסטון רד סוקס, השיר מנוגן בכל משחק בית של הרד סוקס. האגדה מספרת שלאחד העובדים שאחראים על הסאונד באיצטדיון נולדה בת בשם קרוליין, והוא החליט לנגן את השיר לפני כל משחק. אוהדי אסטון וילה הם כנראה הראשונים שהביאו את זה לכדורגל, במהלך העונה שלהם בליגה המשנה (2018/19). במהלך הסגר הקורונה ב-2020 הזמר ניל דיימונד הפיק וידאו ויראלי עם אנשים ששרים את הלהיט, ומכאן הוא קיבל חיים חדשים.
אחרי הניצחון על גרמניה בשמינית הגמר בוומבלי, כל האיצטדיון התחיל לשיר על קרוליין והאינטרנט הבריטי התפוצץ. כאשר הביטוי "סווייט קרוליין" זינק למקום הראשון בגוגל. המנג'ר גארת' סאותגייט התייחס לכך במסיבת העיתונאים ואמר: "אי אפשר לנצח את השיר הזה. בחיים לא שמעתי את וומבלי ככה".
גם ניל דיימונד, שנולד בכלל בארה"ב למשפחה יהודית, התרגש מהתחייה המחודשת של השיר: "זה היה מרגש מאוד לשמוע אתכם שרים אותו", אמר בווידאו לאוהדים, "אני מקווה שתוכלו לשיר אותו עוד פעמים רבות".