נבחרת צרפת הביסה שלשום 0:3 את בולגריה במשחק ההכנה האחרון ליורו 2020, אבל הרוחות בה ממש לא רגועות. על פי הדיווחים, שוב צצו בעיות אגו באלופת העולם והפעם מככבים בהן קיליאן אמבאפה ואוליבייה ז'ירו.
ז'ירו, שהחליף באותו משחק את קארים בנזמה שנפצע, הבקיע צמד ורחוק כעת חמישה כיבושים מהשיא של תיירי הנרי (51) במדים הלאומיים. למרות זאת, יחסיו עם חלוצה של פריז סן ז'רמן אינם מהמשופרים.
4 צפייה בגלריה
אוליבייה ז'ירו
אוליבייה ז'ירו
אוליבייה ז'ירו. החגיגה של צרפת לא הייתה מושלמת
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
התכוון למסור הצהרה לעיתונאים. קיליאן אמבאפה
(צילום: getty images)
ז'ירו טען לאחר המשחק שהתקפת הנבחרת זקוקה עדיין לשיפור והתלונן ששחקנים לא מסרו לו. ב"לאקיפ" נכתב שאמבאפה כעס מאוד על הדברים ואף התכוון למסור לעיתונאים הצהרה בנושא.
"לפעמים אתה רץ והכדור לא מגיע אליך, יכולנו למצוא זה את זה טוב יותר", אמר ז'ירו במסיבת העיתונאים ועיצבן את אמבאפה. "אני רץ לרחבה, אבל זה הקשרים. והם יגידו שזה בגלל החלוצים. לפעמים זה תלוי בתנועה על המגרש ולפעמים המסירות פשוט לא מגיעות, אבל לא מדובר פה בסטיגמה לגבי אמבאאפה או מישהו אחר".
4 צפייה בגלריה
אמבפה עם דשאן
אמבפה עם דשאן
דשאן היה צריך להרגיע את אמבאפה ואת הרוחות בנבחרת
(צילום: AFP)
המאמן, דיידה דשאן, ניסה להרגיע: "אתה לא מקבל את הכדור בכל פעם שאתה מבקש אותו, זה תמיד אותו הדבר".
יש לציין שהמאבק על מקום בהתקפת הנבחרת החריף בתקופה האחרונה אחרי שדשאן החזיר לסגל את קארים בנזמה, שלא לבש את המדים הלאומיים בחמש השנים האחרונות. פציעתו של בנזמה אינה חמורה והוא צפוי להיות כשיר ליורו.
4 צפייה בגלריה
אוליבייה ז'ירו
אוליבייה ז'ירו
שואף לשבור את השיא של הנרי. אוליבייה ז'ירו
(צילום: getty images)
נבחרת צרפת תפתח את משחקיה בבית המוות ביורו ביום שלישי הקרוב מול גרמניה. כעבור ארבעה ימים היא תתמודד מול הונגריה ותסיים את שלב הבתים במפגש עם אלופת אירופה פורטוגל.