רגע לפני שהיא פוגשת את נבחרת ישראל במשחק ההכנה האחרון שלה לקראת יורו 2020, פורטוגל סיימה הערב (שישי) ב-0:0 מול ספרד במפגש שנערך במדריד.
התוצאה משקרת מכיוון ששתי הנבחרות הגיעו להרבה הזדמנויות, אבל לא היו מדויקות. הפורטוגלים כבר חשבו שעלו ליתרון בדקה ה-23 אחרי נגיחה פנימה של ז'וזה פונטה, אבל הבלם ביצע עבירה על פאו טורס והשער נפסל.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: gettyimages)
טורס עצמו כמעט וכבש ארבע דקות לאחר מכן, אולם הנגיחה שלו הלכה החוצה. רוי פטריסיו עצר בעיטה של אלברו מוראטה בדקה ה-50. מוראטה הגיע למצב מצוין נוסף ארבע דקות לאחר מכן בתוך הרחבה, אך החמיץ פעמיים. לשתי הנבחרות היו עוד הזדמנויות, אבל הן לא הצליחו, כאמור, למצוא את הרשת. לספרדים מחכה משחק הכנה אחרון לפני היורו בחמישי (21:45) מול ליטא בבית. פורטוגל, כאמור תפגוש ברביעי (21:45) את ישראל.
מי שסיימה את הכנותיה ליורו היא איטליה שניצחה בקלילות את צ'כיה 0:4 משערים של צ'ירו אימובילה (23) ניקולו בארלה (42), לורנצו אינסינייה (66) מבישול של אימובילה ודומניקו ברארדי, שחתם את תוצאת המשחק (78) מבישול של אינסינייה. האיטלקים ערכו שני משחקי ידידות לקראת אליפות אירופה, כאשר בראשון הם הביסו 0:7 את סן מרינו. הנבחרת של רוברטו מאנצ'יני שובצה לבית מספר 1 ביורו, ותתמודד מול טורקיה, וויילס ושווייץ. הצ'כים שובצו לבית 4 וישחקו נגד קרואטיה, אנגליה וסקוטלנד.
3 צפייה בגלריה
שחקני איטליה חוגגים
שחקני איטליה חוגגים
שחקני איטליה חוגגים
(צילום: gettyimages)
3 צפייה בגלריה
רוברטו מאנצ'יני
רוברטו מאנצ'יני
רוברטו מאנצ'יני
(צילום: רויטרס)
במשחקי הכנה נוספים הערב: נבחרת צפון מקדוניה, ששובצה לבית 3 ביורו עם אוסטריה, הולנד ואוקראינה, ניצחה 0:4 את קזחסטן. פינלנד, שתשחק בבית 2 עם בלגיה, דנמרק ורוסיה, הפסידה במפתיע 1:0 לאסטוניה. הונגריה, שתהיה בבית המוות (בית 6) יחד עם פורטוגל, צרפת וגרמניה, ניצחה 0:1 את קפריסין משער של אנדראס שאפר.
פורסם לראשונה: 22:26, 04.06.21