אם לא יקרו הפתעות של הרגע האחרון, עודד קטש ימונה בקרוב מאוד למאמן פנאתינייקוס. המועדון היווני כבר פנה להפועל ירושלים, וזאת ערכה שיחות עם קטש בנושא. במהלך הדיונים הודיעו אנשי י-ם למאמן כי לא יעמדו בדרכו אם אכן ירצה לעזוב, אך ידרשו פיצוי כספי מפאו וכרגע הצדדים במשא ומתן על כך.
קטש, שחשב על המעבר לא מעט, בעיקר על היתרונות והחסרונות, כאשר מצד אחד זאת הצעה שלא בטוח שיקבל בשנים הקרובות מקבוצת יורוליג, אך מנגד הוא עוזב באמצע העונה מועדון לו הוא חייב הרבה ואיתו זכה בתארים. בסופו של דבר החליט שכן לעזוב והוא בדרך לחתום במועדון הפאר היווני.
3 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
בדרך ליוון. קטש
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
היו ימים. קטש כשחקן פאו
היו ימים. קטש כשחקן פאו
היו ימים. קטש כשחקן פאו
(צילום: יוסי רוט)
הקבוצה היוונית פיטרה השבוע את יורגוס וובוראס ומעוניינת למנות מאמן לעונה וחצי כבר בימים הקרובים. המשמעות היא ששמו של קטש לא צפוי לעלות בשנית בקיץ הקרוב. "זה מצב לא פשוט עבור שני הצדדים", סיפר גורם בירושלים. "ברור שיש את ההבנה שמדובר בהצעה גדולה ומשמעותית לקריירה של קטש".
כאמור, במידה שירושלים תסכים למהלך היא אמורה לקבל פיצוי כספי הולם מפנאתינייקוס, והדבר יעזור לה לפחות מבחינה כספית בחיפוש אחרי מאמן חלופי. בינתיים, מי שיאמן אותה יהיה העוזר יונתן אלון. "אל תשים לב לתגובות השליליות, אנחנו 100 אחוז תומכים בך", צייץ ג'ייקובן בראון.
הציוץ של ג'ייקובן בראון
3 צפייה בגלריה
נמניה נדוביץ'
נמניה נדוביץ'
נדוביץ'. בקרוב מאמן ישראלי בפנאתינייקוס?
(צילום: ראובן שוורץ)
אסור לשכוח שקטש גם מאמן את נבחרת ישראל, ואם אכן יקבל את הג'וב בפאו הוא יצטרך לעזוב את הכחולים-לבנים, מאחר שחלון המשחקים הבא של מוקדמות יורובאסקט 2022 נערך במקביל למשחקי היורוליג. לדוגמה, ב-19 בפברואר ישראל תתמודד נגד רומניה, ובאותו היום יש ליוונים משחק מול צסק"א. בעקבות כך, תתקיים ביום ראשון פגישה בין קטש ליו"ר האיגוד עמירם הלוי, המנכ"ל יעקב בן שושן ועמוס פרישמן יו"ר הועדה המקצועית.
פאו נמצאת בעונה נוראית ביורוליג, ואחרי 16 משחקים היא מדורגת במקום ה-16, עם אותו מאזן כמו וילרבאן הלפני אחרונה בטבלה. הערב (חמישי) מארחים היוונים את זניט סנט פטרסבורג.
פורסם לראשונה: 07:53, 07.01.21