הקרב על אליפות ליגת העל לנשים יגיע היום (שישי, 13:30) לנקודה רתיחה, כשמכבי אשדוד ומכבי עירוני ר"ג ייפגשו למשחק החמישי והמכריע בסדרת גמר הפלייאוף באולם רוממה. המנצחת: תניף את הצלחת - אשדוד בפעם השביעית בתולדותיה או ר"ג בפעם השנייה.
המשחק היה אמור להיערך כבר לפני שבוע באשדוד, אך בשל המצב הביטחוני הוא כמובן נדחה ולבסוף נערך באולם נייטרלי בצפון הארץ. עד עתה כל אחת מהקבוצות שמרה על הבית - 63:79 ו-51:65 לאשדוד במשחק הראשון והשלישי ו-59:67 ו-47:72 לר"ג במשחק השני והרביעי. הסדרה, כאמור, כעת ב-2:2.
4 צפייה בגלריה
יצחקי שומרת על לב
יצחקי שומרת על לב
יצחקי שומרת על לב
(צילום: באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
4 צפייה בגלריה
דניאל אדאמס
דניאל אדאמס
אדאמס בפעולה. מי תזכה באליפות הנשים?
(צילום: באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים)
בכלל, זו הייתה עונה משוגעת. אליצור רמלה הייתה הפייבוריטית הברורה לזכות בכל תואר אפשרי, אך היא הפסידה בגמר הגביע לר"ג והודחה מולה בחצי גמר הפלייאוף.
אשדוד (עם דניאל אדאמס הנהדרת) סיימה את העונה הסדירה במקום השלישי, את הבית העליון במקום השני, אבל רשמה סוויפ 0:2 על אליצור חולון בחצי גמר הפלייאוף וכעת, כאמור, רחוקה ניצחון מאליפות.
החבורה של רועי לזר, מנגד, מציגה עונה אדירה עם זכייה בגביע והופעה הרואית בגמר הפלייאוף (שעוד עשויה להסתיים עם צלחת ביד). היא הבליטה את עדן רוטברג, שנבחרה לשחקנית העונה ויכולה גם להתהדר בתואר הישראלית הטובה ביותר כיום בארץ, טל לב וקיילה הילסמן.
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי עירוני רמת גן חוגגות את הזכייה בגביע
שחקני מכבי עירוני רמת גן חוגגות את הזכייה בגביע
זוכרים? ר"ג וגביע המדינה. תזכה בדאבל?
(צילום: ראובן שוורץ)
4 צפייה בגלריה
שי דורון חוגגת עם האוהדים
שי דורון חוגגת עם האוהדים
מכבי אשדוד חוגגת את האליפות האחרונה שלה ב-2018
(צילום: אבי רוקח)
פורסם לראשונה: 13:23, 20.05.21