מכבי תל אביב מצאה את המחליף של נייט וולטרס ותצרף את רכז בורסאספור כריס ג'ונס (26, 1.88 מ'). הקבוצה הטורקית הודיעה היום (שני) כי השחקן עוזב את הקבוצה ויצטרף לאלופה הישראלית. סוכנו של ג'ונס, סבאג' קיוצ'יאן, אישר את הדברים.
ג'ונס מגיע להיכל אחרי עונה מצוינת מבחינה אישית בבורסאספור, העולה החדשה לליגה הטורקית, במדיה קלע 15.3 נקודות ומסר 6.8 אסיסטים בממוצע למשחק. מכבי הייתה צריכה לשלם לבורסאספור פיצוי של 100 אלף דולר בעקבות החוזה שהיה לו אצלה גם לעונת 2020/21.
1 צפייה בגלריה
כריס ג'ונס
כריס ג'ונס
נפרד מבורסאספור. ג'ונס
(צילום: FIBA)
ג'ונס החל את דרכו המקצוענית בליגה המונגולית, ממנה התקדם לרג'יו באזל השווייצרית, ולאחר מכן שיחק שנתיים במונס הבלגית איתה העפיל לגמר הגביע המקומי. הוא נחשב לרכז טהור, מוסר מצוין ושומר אחד על אחד איכותי. הקליעה שלו מחוץ לקשת לא יציבה (30 אחוזים לאורך הקריירה) וקבלת ההחלטות שלו במתפרצת ומשחק המעבר היא אחת החולשות שלו.
מכבי רצתה לצרפו כבר בחודש דצמבר האחרון בעקבות הפציעות הרבות מהן סבלה, גם בקו האחורי, אבל בורסאספור סירבה לשחררו בידיעה שבלעדיו ככל הנראה תרד ליגה.
הפוסט של בורסאספור
למעשה, בעקבות הגעתו הצפויה של הרכז האמריקאי, הסגל של מכבי לעונה הבאה כמעט סגור וכולל את סקוטי ווילבקין, עומרי כספי, אותלו האנטר, אלייז'ה בראיינט, טיילר דורסי, דורי סהר, יובל זוסמן, אנג'לו קלויארו, ג'ון דיברתולומאו וסנדי כהן.