לא מספיק שהפועל תל אביב סובלת מהרבה מאוד בעיות מקצועיות בעקבות בניית הסגל, האדומים נאלצים להתמודד בתקופה האחרונה, או יותר נכון מתחילת העונה, גם עם מכת פציעות. לרשימה התווסף בר טימור, שסובל מפגיעה בעמוד השדרה וייעדר בין שבועיים-לשלושה מהמגרשים.
טימור עלה לשחק בהפסד למכבי ראשון לציון עם זריקה בגב, שותף למעט דקות והיה נראה כי הוא סובל מכאבים. רגע לפני משחק התחתית הקריטי הערב (ראשון, 19:20) מול נהריה, הודיעה הפועל ת"א כי טימור ייעדר לתקופה הקרובה.
2 צפייה בגלריה
בר טימור
בר טימור
טימור. מה יהיה עם מכת הפציעות בהפועל ת"א?
(צילום: יאיר שגיא)
בנוסף למשחק בנהריה, הגארד בן ה-28 יחמיץ גם את שמינית גמר גביע המדינה מול אליצור עירוני נתניה מהליגה הלאומית, ואולי גם את המפגש מול הפועל חולון והדרבי נגד מכבי ת"א בסוף דצמבר בליגה.
טימור נמצא בעונה הטובה בקריירה, ומעמיד ממוצע של 15 נקודות (46 אחוזים לשלוש), 3.7 אסיסטים ו-2 ריבאונדים ב-27.2 דקות, ואין ספק שמדובר במכה קשה מאוד למאמצים של יאניס קסטריטיס ושחקניו לברוח מהתחתית הלוהטת.
2 צפייה בגלריה
יאניס קסטריטיס
יאניס קסטריטיס
קסטריטיס. אין מזל
(צילום: ראובן שוורץ)
כזכור, הפועל ת"א משחקת לאחרונה ללא הסנטר הפותח שלה, טאליב זאנה, שסובל מדלקת במרפק. בתחילה חשבו להביא לו מחליף, אך נכון לעכשיו ויתרו על כך בתקווה כי יוכל לשחק מול חולון. לאחרונה ג'ון דיבלר, שהיה פצוע בכף רגלו, חזר לשחק ומול ראשל"צ קלע 17 נקודות.