אחרי שכבר היה מחוזר בקיץ הקודם בקבוצות שונות באירופה, אבל דחה את ההצעות שלא התאימו לו מקצועית וכלכלית, קפטן הפועל תל אביב, תומר גינת, ייצא בעונה הבאה לצרפת, אחרי שחתם היום (רביעי) בקבוצת מטרופוליטנס 92 לעונה אחת.
גינת כבר הודיע על המעבר לראשי הפועל תל אביב, שלא יקבלו על המעבר פיצוי מכיוון שהוא מסיים את חוזהו במועדון בקיץ הקרוב. כמו כן, גינת צפוי להרוויח בצרפת כ-150 אלף אירו. על העסקה אחראי סוכנו של גינת, אבי זילברמן, שהחתים גם את איתי שגב לפני יומיים בגראבלין הצרפתית.
1 צפייה בגלריה
גינת בפעולה
גינת בפעולה
גינת. מצא קבוצה חדשה
(צילום: ראובן שוורץ)
מטרופוליטנס משחקת בעיר לבלואה (65 אלף תושבים), שהיא למעשה פרבר של בירת צרפת, פריז. הקבוצה נוסדה בשנת 2007 איחוד של המועדונים ראסינג פריז ומועדון הכדורסל של לבלואה. היא משחקת באולם עם קיבולת של 6,500 מקומות ישיבה. בארון הגביעים שלה יש שני תארים - הגביע הצרפתי והסופר-קאפ המקומי, בהם זכתה בשנת 2013.
בעלי הקבוצה הוא אקס סן אנטוניו ספרס ואחת מאגדות הכדורסל בצרפת, הפורוורד בוריס דיאו. הוא אף שיחק בשורות המועדון בעונתו האחרונה בקריירה (2017/18), ובקיץ 2019 הפך לבעלים שלו.
בהפועל ת"א נפרדו: "אנו מודים לתומר, אוהבים אותו, גאים בהתקדמות המרשימה שעשה בארבע שנותיו בהפועל ועל תרומתו למועדון. בשם כולנו, ההנהלה, האוהדים, השחקנים, עובדי המועדון והצוות המקצועי, אנו מאחלים לו בהצלחה. אנחנו בטוחים שבעתיד עוד ניפגש. להתראות, שלום, זה לא נגמר, זה רק הסוף. תומר גינת - 41 לב אדום!".