בדרך לזעזוע בסגל. אחרי ההדחה המוקדמת בשלב הבתים בליגת האלופות ומחצי גמר גביע המדינה, הפועל ירושלים רוצה לעשות שינויים בסגל, כשאחד השחקנים הזרים הבכירים צפוי לעזוב.
ההחלטה של ראשי המועדון והצוות המקצועי מגיעה בעקבות חוסר ההצלחה והאכזבה הגדולה שקיימת בשבועות האחרונים מהתוצאות והיכולת החלשה של הזרים הדומיננטיים, מלבד סולימאן בריימו.
3 צפייה בגלריה
בראון מותש
בראון מותש
פנאתינייקוס מתעניינת. בראון
(צילום: שרון צור)
המשמעות היא שג'ייקובן בראון או טיישון תומאס אמורים לעזוב, אך להגנתו של בראון נאמר במועדון שהוא סובל מעונה לא טובה ולא מצליח לשחזר את היכולת שלו מהעונה שעברה בעיקר בגלל הפציעה בכתף, אותה הוא סוחב כבר תקופה ארוכה.
אם בראון אכן ישוחרר מהחוזה, הקבוצה לא תצטרך לשלם לו פיצוי, שכן הוא זוכה לעניין ממספר קבוצות באירופה, כולל זו של מאמנו לשעבר עודד קטש, פנאתינייקוס.
הכוונה הראשונית של ראשי המועדון והצוות המקצועי הייתה למצוא מחליף לכריס קרמר שנפצע וצפוי להיעדר לתקופה של לפחות שמונה שבועות, אך בשל ההתעניינות של מספר קבוצות בבראו, יכול להיות שהוא יהיה זה שישוחרר.
בראון שיחק העונה בזירה המקומית רק בחמישה משחקים בהם העמיד ממוצעים של 13.2 נקודות, 1.6 ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים. טיישון תומאס, עוד שחקן שמתנדנד, רושם ממוצעים של 13 נקודות ו-6.8 ריבאונדים.
3 צפייה בגלריה
טיישון תומאס
טיישון תומאס
גם הוא מתנדנד. טיישון תומאס
(צילום: אורן אהרוני)
יש לציין שהמהלך ייצא לפועל אך ורק אם הפועל ירושלים תמצא בתקופה הקרובה מחליף ראוי לשחקן שיעזוב, כשאסור לשכוח שהקבוצה סובלת מקיצוץ תקציבי של 30 אחוז לעומת העונה שעברה.
ג'אמיל ווילסון, שעד כה לא הרשים עם ממוצעים של 6 נקודות ו-1.8 ריבאונדים, יעזוב בכל מקרה מאחר והקבוצה והשחקן מחזיקים באפשרות יציאה מהחוזה שלו. הפועל תל אביב מתעניינת.
צריך להדגיש שבמועדון חושבים שצריך זעזוע כי הם נמצאים במצב מנטאלי לא טוב ומרגישים ששינוי צריך להיעשות כדי לרענן את חדר ההלבשה.
3 צפייה בגלריה
ג'אמיל ווילסון
ג'אמיל ווילסון
ייחתך. ג'אמיל ווילסון
(צילום: FIBA.COM)