מכבי רעננה הודיעה על צירופן של צליל וטורי ושלוש זרות חדשות: ג'וינר הולמס, קאיה גילספי ואמרי טיילור. וטורי (22, 1.76 מ') פתחה את העונה שעברה במכבי אשדוד ועברה במהלכה לאליצור רמלה, שם רשמה 5 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים לערב.
הולמס (22, 1.91 מ') היא הזרה עם הסיפור המיוחד מבין כל השלוש. הסנטרית האמריקאית, שנבחרה במקום ה-19 בדראפט ה-WNBA על ידי ניו יורק ליברטי, קרויה על שמה של האגדה האולימפית, האתלטית ג'קי ג'וינר קרסי. "זה משהו שאתה צריך לדעת לחיות איתו", סיפרה בעבר בראיון בארה"ב. "היא הותירה מורשת אחריה ואני ארצה גם להוריש מורשת כלשהי אחריי".
2 צפייה בגלריה
ג'וינר הולמס
ג'וינר הולמס
ג'וינר הולמס
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
ג'קי ג'וינר-קרסי בפעולה
ג'קי ג'וינר-קרסי בפעולה
ג'קי ג'וינר-קרסי באולימפיאדת סיאול
(צילום: gettyimages)
ג'וינר קרסי התחרתה בקרב 7 ובקפיצה לרוחק וזכתה ב-3 מדליות זהב, אחת מכסף ושתיים מארד בארבע אולימפיאדות בהן השתתפה בשנות ה-80 וה-90. כמו כן, זכתה בארבע מדליות זהב בשלוש אליפויות עולם. הולמס, בוגרת מכללת טקסס, רשמה בשנתה האחרונה בקולג' ממוצעים של 13.1 נקודות ו-8.7 ריבאונדים למשחק.
גילספי (22, 1.87 מ'), בוגרת מכללת פלורידה, רשמה שורה סטטיסטית של 15.6 נקודות ו-8.7 כדורים חוזרים למשחק. טיילור (24, 1.78 מ') שיחקה בעונה האחרונה בליגה הפולנית, שכמו הישראלית הופסקה בשל מגפת הקורונה.