אם אתם עדיין נאלצים לשכנע אנשים סביבכם לעטות מסיכה, כדאי לכם להכיר להם את הילה מימון, שחקנית אליצור נתניה מהליגה הלאומית לנשים. מימון היא כנראה הכדורסלנית היחידה בישראל שמשחקת עם מסכה על פניה במהלך אימונים ומשחקים רשמיים. וכן, היא ממש לא חושבת שזה מצחיק.
"לדעתי אין הבדל בין אימון או משחק לחיי היומיום", מסבירה מימון בת ה-24 את ההחלטה שלה. "זה נראה לי מוזר להקפיד כל כך במהלך היום על עטיית מסכה ולהגיע לאימון או משחק ולהוריד אותה. במהלך האימונים והמשחקים יש קירבה בין השחקניות. יתרה מכך, בזמן מאמץ קצב הנשימה עולה ולכן אני מעדיפה לבצע פעילות גופנית עם מסכה. אף על פי שזה נישמע לא פשוט, זה אפשרי ואני ממליצה על כך".
2 צפייה בגלריה
הילה מימון
הילה מימון
מימון עם המסכה. "ההחלטה היא שלי בלבד"
(צילום: באדיבות איגוד הכדורסל)
היה לחץ מההורים? "ההחלטה לשחק עם מסכה היא שלי בלבד. שיתפתי את הוריי בהחלטה והם אהבו את הרעיון. אם יש לי את האפשרות להקטין את הסיכוי להידבקות וליהנות מהמשחק, אז למה לא".
גם מימון, כמו כולנו, לא האמינה שכך תיראה השנה האחרונה עם מגפת הקורונה המקוללת. "לדעתי אף אחד לא האמין שככה תיראה שנת 2020. אני מאוד מחוברת לדת ומאמינה שהכל לטובה. אנחנו רואים רק חתיכה קטנה מהפאזל השלם, אם נסתכל על הדברים מזווית שונה, נראה כי אפשר ללמוד מהשנה הזאת המון. בעיקר למדנו להעריך את הדברים הכי קטנים שנראים לנו כל כך מובנים מאליו".
2 צפייה בגלריה
לברון
לברון
גם ב-NBA דואגים לשים מסכה במשחקים, אבל רק על הספסל
(צילום: AP)
מתי תורידי את המסכה? "רק כאשר סכנת ההדבקות תרד ושתהיה הנחיה מסודרת ממשרד הבריאות. עד אז אמשיך עם זה".
כמעט ארבעה מיליון איש כבר התחסנו במדינה. יש כבר פתרונות למחלה. "עדיין לא התחסנתי, אני מתלבטת. בכל מקרה, אף על פי שמתחסנים - עדיין צריך לשמור על הנחיות משרד הבריאות ולהקפיד על עטיית מסכה".