הפועל אילת אוהבת מאוד לפגוש את עירוני נס ציונה, בטח באולמה הביתי. הערב (ראשון) במשחק הפתיחה של הליגה, ניצחו הדרומיים 85:95 את הכתומים ועשו זאת די בקלות.
המשחק נפתח באיחור של רבע שעה מכיוון שהאוטובוס של נס ציונה נתקע בשיטפונות בדרום. ההגעה המאוחרת השפיעה על שחקניו של בראד גרינברג שהחלו נורא את ההתמודדות.
2 צפייה בגלריה
שחקני אילת
שחקני אילת
שחקני אילת
(צילום: רז גליל, מינהלת הליגה)
אילת רצה עוד ברבע הראשון 0:15, וסגרה את עשר הדקות הראשונות ביתרון מבטיח 11:26. ברבע השני יתרון השיא כבר הגיע ל-26 נקודות (22:48), ולמרות ניסיונות קאמבק של נס ציונה, זה לא היה היום שלה.
נס ציונה עדיין לא הצליחה לנצח באולם בגין מאז שעלתה לליגת העל (11:0), והעונה היא הפסידה לאילת בכל ארבעת המשחקים שהיו בין הצדדים (הכנה, ליגה בלקנית וגביע ווינר). עבור אילת זו הפעם הראשונה מזה שש שנים שהיא פותחת את הליגה בניצחון.
2 צפייה בגלריה
צוף בן משה, נמרוד לוי
צוף בן משה, נמרוד לוי
צוף בן משה ומרוד לוי
(צילום: רז גליל, מינהלת הליגה)
קייסי פארת'ר להט אצל המנצחת עם 23 נקודות, ג'ו רגלנד הוסיף 22 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, צוף בן משה, שבהיעדרו של יהונתן שולדבראנד, הוא הישראלי הבכיר, קלע 15. הוסיפו לאילת: ג'וש ניבו 13, בן קרטר 9, מארקל בראון 6, רועי הובר 5 ומירון רוינה 2.
קלעו לנס ציונה: פטריק מילר 24, קוואן צ'יטהאם 20, טל דן 14, דביון ברי 13, נמרוד לוי וג'ורדן מרפי 7 כ"א. רביב לימונד שותף ולא קלע.