ים מדר עדיין ממשיך לחלום NBA. רכז הפועל תל אביב ייצא בסוף השבוע למחנה אימונים בלאס וגאס של חברת IMPACT בניהולו של ג'ו אבונסר לצד מועמדים נוספים לדראפט. למחנה יגיעו גם אנשי מקצוע מקבוצות הליגה הטובה בעולם כדי לצפות בשחקנים.
יש לציין כי לא מדובר באירוע רשמי של ה-NBA, אלא במחנה אימונים פרטי אותו עורך אבונסר (לו יש גם אקדמיה במקום) בכל קיץ עבור שחקני מכללות ושחקנים בינלאומיים שמגיעים אליו מכל קצוות העולם. בעבר גם עומרי כספי התאמן אצלו. גם שחקני NBA היו מגיעים למקום על מנת להתאמן.
2 צפייה בגלריה
ים מדר
ים מדר
ים מדר. ינסה להרשים בווגאס
(צילום: ראובן שוורץ)
המחנה צפוי להסתיים ב-23 באוגוסט, ואם מדר יחליט להישאר עד סופו הוא יחמיץ את פתיחת האימונים של הפועל ת"א לקראת העונה החדשה. בעקבות השיפור המשמעותי ביכולתו בליגת הקורונה, המניה של הרכז עלתה ובפרסומים האחרונים בארצות הברית הוא דורג גבוה ברשימת השחקנים הבינלאומיים שעשויים להיבחר.
אם מדר יחוש שלמרות התקוות הגדולות הוא לא צפוי להיבחר בדראפט הקרוב, הוא יוכל למשוך את שמו עד ה-6 באוקטובר, עשרה ימים לפני הדראפט עצמו, וכך להבטיח לעצמו אפשרות להשתתף גם בדראפט 2021.
2 צפייה בגלריה
ים מדר בפעולה
ים מדר בפעולה
לא צפוי להיבחר העונה
(צילום: ראובן שוורץ)
בנושא אחר, הפועל ת"א חתמה על הסכם חסות עם חברת BLUEHAWK CI העוסקת בתחומי טכנולוגיות סייבר מתקדמות ופתרונות מודיעין בזירה הגלובלית. הסכם החסות יכלול בנוסף הקמת קרן לזכרו של אוהד הקבוצה יצחק (איציק) קליזמן ז"ל. במסגרת הקרן, ייתרמו מדי עונה כרטיסי כניסה למשחקים עבור ילדים המתמודדים עם בעיות רפואיות לצד הענקת מלגות לשחקנים מצטיינים באקדמיה של המועדון.