עומרי כספי אירח היום (שלישי) בפודסקאסט שלו את סטיב קר, מאמנו לשעבר בגולדן סטייט, ודיבר איתו על התקופה שלו בקבוצה, על ההתמודדות שלו עם כוכבים כמו קליי תומפסון ודריימונד גרין, וכמובן על מייקל ג'ורדן ושיקגו. אגב, כספי צפוי לחזור להתאמן החודש אך בכל מקרה לא ישוב העונה.
"כשנחתכתי מהווריירס, הייתי בפסגת העולם. אם להיות כן, החלום שלי היה לשחק בקבוצה כזאת ולהתחרות על אליפות ה-NBA", דיבר כספי על סיום דרכו בקבוצה. "דברים קורים, אתה נפצע והקבוצה צריכה ללכת בכיוון אחר. אני זוכר את השיחה שלנו בחדר ההלבשה".
3 צפייה בגלריה
עומרי כספי במדי גולדן סטייט
עומרי כספי במדי גולדן סטייט
עומרי כספי במדי גולדן סטייט
(צילום: AFP)
קר ענה לכספי: "היה כל כך כיף להכיר ולאמן אותך. העובדה שהיינו צריכים לשחרר אותך לפני שהתחיל הפלייאוף, זה היה נורא אבל התמודדת עם זה בצורה נהדרת ואני יודע שתצליח בכל דבר שתעשה כי יש לך גישה נהדרת לספורט ולחיים".
קר התייחס לשוני בין השחקנים: "נגיד, זה לא עובד לצעוק על קליי תומפסון. הוא מתכנס בתוך עצמו ולא משחק הכי טוב שהוא יכול, אז איתו זה יותר 'הנה מה שאני חושב שאתה צריך לעשות'. עם דריימונד גרין זה שונה כי הוא דווקא משחק הכי טוב כשאני צועק עליו, הוא בחור מאוד רגשני. אז הוא ואני צועקים אחד על השני שלוש פעמים בעונה, ואחר כך אנחנו מתחבקים. אז זו דינמיקה שונה עם כל שחקן".
3 צפייה בגלריה
סטיב קר ודריימונד גרין
סטיב קר ודריימונד גרין
"צועקים ואז מתחבקים". סטיב קר ודריימונד גרין
(צילום: רויטרס)
קר גם דיבר כמובן על שיתוף הפעולה עם מייקל ג'ורדן בשיקגו: "זה היה מאתגר לשחק איתו, אבל אני חושב שאחד הדברים המרכזיים בקבוצה הזאת, ואני לא בטוח שזה תואר בפרקים של 'הריקוד האחרון', זה הבגרות של הקבוצה. הרבה שחקנים הבינו שהקבוצה הייתה שונה כי מייקל שונה, הוא הוביל אותנו כמו שאף אחד אחר לא הוביל".
"הוא היה קשה מאוד עם כולנו מדי פעם, אני חושב שקבוצה צעירה יותר לא הייתה מתמודדת עם זה טוב. אבל היו לנו הרבה שחקנים כמוני ששיחקו בליגה 5, 6 או 7 שנים, אולי אפילו יותר, ונכנסנו לזה בידיעה שאנחנו צריכים להכיל את מייקל ואת הדרך בה הוא התנהג אלינו. בצד השני של העסקה הזאת, זכינו באליפויות. כמה שמייקל היה קשה, הוא היה הוגן".
3 צפייה בגלריה
טוני קוקוץ' ומייקל ג'ורדן
טוני קוקוץ' ומייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן מסביר לטוני קוקוץ'
(צילום: AP)