ג'ייקובן בראון, אחד משני השחקנים הטובים ביותר של הפועל ירושלים, הודיע הערב (שלישי) שהוא עוזב את ישראל וחוזר לארצות הברית.
לפני פחות משבועיים בראון חזר ארצה אחרי מאמצים גדולים מצד ההנהלה והצוות המקצועי, אך נראה שלבסוף הוא לא יעמוד לרשותו של עודד קטש מסיבות אישיות שמאלצות אותו לחזור למשפחתו.
1 צפייה בגלריה
ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון
צפוי לעזוב. ג'ייקובן בראון
(צילום: ראובן שוורץ)
היום בראון לקח חלק באימונים אך נראה עם מצב רוח ירוד, בירושלים הודיעו לו שהוא יאלץ לקבל החלטה כבר בשעות הקרובות כדי שהם יוכלו להנחית שחקן אחר במקומו לפני תחילת המשחקים הרשמיים ב-20 ביוני. בסופו של דבר הוא הודיע על עזיבה מיידית באינסטגרם.
"אני רוצה להודות להפועל ירושלים ולאוהדים הנהדרים שלה על כל התמיכה והאהבה שנתנו לי מהיום הראשון שלי במועדון", כתב בראון בסטורי שלו. "מתנצל שדברים היו צריכים להסתיים בצורה הזו. המשפחה שלי זקוקה לי בזמן הזה ואני מקווה שתבינו אותי. אוהב אתכם".
"לחבריי לקבוצה, תודה לכולם על כל הזמנים הטובים והרעים שהיו לנו העונה. לכו תסיימו את מה שהתחלנו. אחים לכל החיים".
ההתפתחויות האחרונות יוצרות מצב בעייתי לקבוצה מאחר שכל שחקן שיגיע בימים הקרובים יאלץ להיכנס לשבועיים בידוד, כך שהוא לא יעמוד לרשות הצוות המקצועי בתחילת המשחקים. כמובן שבקבוצה מעדיפים שבראון יישאר אבל לא בכל מצב, אלא רק בתנאי שיוכל להרים את עצמו מנטלית ולהיות מחויב ב-100 אחוז.
במקביל מתקיימים מגעים עם אקס מכבי תל אביב ג'רמי פארגו בחוזה לחודשיים. פארגו שיחק העונה מספר משחקים במדי גולדן סטייט.
פורסם לראשונה: 22:54, 02.06.20