הפועל ירושלים נלחצה מעט אתמול לפני שהביסה 79:104 את עירוני נס ציונה ועלתה ל-0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף (בשיטת הטוב מ-3). החבורה של עודד קטש תוכל לסגור עניין ביום ראשון, במשחק השני בסדרה שייערך באולם לב המושבה.
רוב המחמאות הלכו לכיוונם של סולימאן בריימו, שסיים את הערב עם 21 נקודות, 7 ריבאונדים ומדד 39 וג'ון הולנד. האחרון אמנם סיים עם שורה יפה של 12 נקודות, 3 ריבאונדים ו-4 חטיפות, אבל את המילים הטובות הוא קיבל בעיקר על היכולת ההגתית והמחויבות שהציג ברבע האחרון.
2 צפייה בגלריה
נמרוד לוי, רייבונטה רייס
נמרוד לוי, רייבונטה רייס
נמרוד לוי מול רייבונטה רייס, אתמול בארנה
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שעוד הראה יכולת טובה, בעיקר ברבע האחרון, היה נמרוד לוי שסיים עם 15 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. לוי אמר בסיום: "אני מסכים שהחזרה של נס ציונה גרמה לנו להיכנס לחדות, לא היינו צריכים לשחק ככה בדקות מסוימות. בסוף ראינו שאם אנחנו משחקים יחד ועם הגנה טובה - דברים נראים אחרת. אני לא יודע להשוות בין הקבוצה של היום לזו מלפני הקורונה. יש לנו קבוצה טובה וכמובן כל אחד צריך לעבוד ולתת הכול. זה יהיה קשה, אבל אני מאמין שכקבוצה אנחנו יכולים לנצח וללכת עד הסוף”.
המאמן עודד קטש הוסיף: "אני שמח במובן מסוים שנס ציונה השוותה ל-60:60 ברבע השלישי כי מי שחשב שהולך להיות טיול ויהיה קל - הבין את זה. העניין המנטאלי הוא המפתח מאז שחזרנו מהקורונה. שחקנים נמצאים בבידוד, וזה לא החיים הרגילים שלהם. אני הכנסתי את עצמי בשבועיים האחרונים לבידוד כדי לא להיעדר, זה לא פשוט. מאבדים קצת משמחת החיים".
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
"השחקנים די בקיפאון". קטש
(צילום: ראובן שוורץ)
"השחקנים שנמצאים פה די בקיפאון. הם לא יודעים מה יהיה העתיד שלהם. זה לא כל כך פשוט. אני חושב שהדרך שבה קבוצות יופיעו קשור לצד המנטאלי. אני סומך עלינו כמערכת שהדברים יסתדרו אחרי שהגענו להבנות עם משרדי הספורט והאוצר”.
קטש הוסיף על ג'רמי פארגו, שנקלע לערב לא טוב התקפית (7 נקודות, 2 מ-7 ל-2, 1 מ-4 ל-3) ונראה די מתוסכל לפרקים: "הייתה לו פציעה קלה, הוא לא התאמן באופן סדיר מאז המשחק עם מכבי ת"א. אני סומך על ג'רמי, יש לו מספיק ניסיון ובטחון וכשנצטרך אותו הוא יהיה שם".