הפועל ירושלים השלימה אמש (שני) את תמונת העולות לחצי גמר גביע המדינה אחרי שניצחה בגן נר 65:80 את הפועל גלבוע/גליל והצטרפה להפועל חולון, מכבי ראשל"צ ומכבי ת"א. אחרי ההעפלה, המשימה החדשה של הקבוצות היא להזיז את משחקי החצי גמר והגמר שאמורים להיערך בחודש פברואר אל חודש אפריל על מנת שיהיה סיכוי להכניס קהל.
לפי המתווה החדש שיוצג לוועדת הקורונה, הציבור יוכל להיכנס לאירועי ספורט במידה שיחזיק בדרכון הירוק (מי שהתחסן) או בתעודת מחלים. הקבוצות מבינות כי עד שכל האישורים יגיעו למהלך הזה עלול לעבור הרבה זמן, ולכן פועלות לדחות את חצאי הגמר. זאת תהיה משימה לא קלה לדחות לאפריל בגלל הלו"ז הצפוף של הקבוצות.
1 צפייה בגלריה
נתנאל ארצי מול ג'מיל ווילסון וטיישון תומאס
נתנאל ארצי מול ג'מיל ווילסון וטיישון תומאס
יהיה קהל בחצי הגמר?
(צילום: גיל נחושתן)
בסיום המשחק אתמול בגן נר, מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל צייץ בטוויטר: "מנסה למצוא סיבה שבגינה חצאי הגמר והגמר לא יזוזו לאפריל ואין כזאת. אם המשחקים יהיו בפברואר אז בוודאות מוחלטת לא יהיו אוהדים ביציעים. באפריל יש סיכוי שיהיו. לשמחתי, אני סומך על מי שצריך לקבל את ההחלטות".
מבחינת כדורסל, בקבוצה שמחו מאוד על הניצחון, בטח כשמדובר במשחק נוקאאוט על האפשרות לזכות בתואר, זאת לאחר ששחקניו של עודד קטש לא נראו טוב בשבוע האחרון אחרי שהפסידו פעמיים בזירה המקומית לעירוני נס ציונה ומכבי ת"א.
"שיחקנו מול קבוצה מצוינת, מאומנת והם הצליחו להקשות עלינו, היה משחק מאוד קשה", אמר עודד קטש בסיום, "אהבתי את הדרך שבה שמרנו במשך 40 דקות, אני מאוד גאה בשחקנים, באנו חבולים ופצועים, יש כאן הרבה שחקנים שמשחקים הרבה דקות והעומס עליהם גדול. במשחקים האלה ההגנה זה המפתח, עשינו עבודה טובה הגנתית".