ציוות ישראלי מפתיע מאוד דווקא בכדורסל הצ'כי. ידידיה רפפורט, שהיה עד לאחרונה נציג הבעלים הפרטיים בהפועל תל אביב, אך עזב אחרי שבמועדון החליטו כי לא יהיה אחראי יותר על הצד המקצועי, הפך לבעלים-שותף בקבוצת ברנו יחד עם חברת "שחקן אמיתי".
רפפורט עזב את הפועל ת"א אחרי שמונה שנים בשל מחלוקות על המבנה הניהולי במועדון וחלוקת התפקידים ועתה הפך לשותף במועדון הצ’כי, אחרי חודשיים של משא ומתן. הוא צפוי לקחת חלק פעיל בניהול המקצועי של המועדון.
1 צפייה בגלריה
ידידיה רפפורט
ידידיה רפפורט
ידידיה רפפורט. אתגר בצ'כיה
(צילום: ראובן שוורץ)
רפפורט התייחס לאתגר החדש: "שמח שהצלחתי להיות חלק מברנו. המועדון זכה ביותר מ-20 תארי באליפות והשתתף בגמרים אירופיים. אני יודע שלאחר מכן הגיעו תקופות לא טובות. כולנו כאן כדי להחזיר את ברנו למקום אליו היא שייכת. אני מקווה שתהיה לנו עונה טובה, ומצפה לתמוך באוהדים שלנו. מקווה גם שנוכל למלא את האולם החדש. ברצוני לנצל הזדמנות זו כדי להודות לבעלים הנוכחי על האמון שהציב בי. אני מאמין שמחכה לנו עונה מוצלחת".
הג'נרל מנג'ר, מיכאל גימרמובסקי, דיבר גם הוא על הבעלים החדש: "כולנו מצפים מאוד לעבוד יחד, לרפפורט ניסיון רב בארגוני כדורסל מובילים. עד לפני כמה שבועות הוא היה הבעלים המשותף של אחד המועדונים המפורסמים והגדולים ביותר בישראל - הפועל תל אביב ובעל ניסיון של יותר משלושים שנה בניהול הכדורסל הבכיר".
הקבוצה זכתה 21 באליפות צ'כוסלובקיה ולאחר מכן בשלוש אליפויות רצופות באמצע שנות ה-90. האליפות האחרונה שלה הייתה לפני 24 שנה ומאז איבדה גובה ומחפשת תואר.