עודד קטש עדיין לא מונה רשמית למאמן פנאתינייקוס, אבל נראה כי ההודעה על כך היא רק עניין של זמן. היום (שני) נפגש קטש לבקשתו עם ראשי איגוד הכדורסל ועדכן אותם בפרטי המו"מ, והסיכום שיצא מן הפגישה הוא זה: קטש ממשיך, בינתיים, כמאמן נבחרת ישראל בכדורסל.
הסיכום הוא רק לחלון המשחקים הקרוב שיתקיים בפולין בפברואר, ובו תפגוש הנבחרת את רומניה ואת ספרד. הנבחרת כבר הבטיחה את העפלתה לאליפות אירופה, כך שהחשיבות של המשחקים אינה רבה מבחינה ספורטיבית, וזה עשוי להיות חלון הפרידה של קטש מהנבחרת.
1 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
עודד קטש
(צילום: הפועל ירושלים)
לצורך כך, יחמיץ קטש שני משחקים ביורליג על הקווים של פנאתינייקוס, מול זניט ומול צסק"א מוסקבה. בכל מקרה, מי שצפוי להיות עוזרו בפאו הוא ליאור ליובין, מאמנה של גלבוע/גליל.
יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד הכדורסל עמוס פרישמן אמר לאחר הפגישה: "כנראה שעודד הסביר לפנאתינייקוס בעת המשא ומתן את החשיבות שלו לנבחרת ישראל. עודד אוהב את ישראל והנבחרת ומעריך מאוד את איגוד הכדורסל, אני חושב שגם אנחנו מעבירים פה איזשהו מסר שנבחרת ישראל זה דבר חשוב מאוד עם ערכים. אני אמרתי שאנחנו מתחילים דרך לארבע שנים מההתחלה ועד הסוף, אני שמח שאנחנו עומדים בדרך הזו. הייתה שיחה בין הצדדים וזה הסיכום, וכולם מאושרים".