סדרות חצי גמר הפלייאוף בליגת העל לנשים (בשיטת הטוב מ-3) ייצאו לדרך ביום שני הקרוב. אליצור רמלה, שסיימה את העונה ראשונה בבית העליון ועם מאזן מפלצתי של 2:21, תפגוש את מכבי עירוני ר"ג הרביעי (12:11) ואילו השנייה מכבי אשדוד (7:16) תהנה מיתרון הביתיות בסדרה השנייה מול אליצור חולון (9:14).
היום (שלישי) נערכה מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת הסדרות בהשתתפות הקפטניות והמאמנים של ארבע הקבוצות. יו"ר מינהלת הנשים, הילה קניסטר בר-דוד, פתחה את האירוע ואמרה: "זו עונה מאתגרת במיוחד לאור המשבר העולמי שפקד אותנו. לשמחתנו כל הקבוצות הקפידו על ההוראות. מצפה להגדלות תקציבים ולמתווים מעודכנים".
3 צפייה בגלריה
טל לב
טל לב
לב מול שפיר. הסדרה תצא לדרך כבר ביום שני
(צילום: באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
3 צפייה בגלריה
לב ורוטברג עם הגביע
לב ורוטברג עם הגביע
לב ורוטברג עם הגביע. ינצחו את רמלה גם בפלייאוף?
(צילום: ראובן שוורץ)
רמלה תפגוש את ר"ג, מי שניצחה אותה רק לפני חודש בגמר הגביע. "זה עדיין יושב לנו בראש", הודתה מאמנת רמלה, שירה העליון. הקפטנית נעמה שפיר הוסיפה: "יצאנו מאוכזבות מגמר הגביע, אבל אנחנו עובדות קשה ומגיעות מוכנות לשלב הזה של העונה".
ר"ג, אגב, היא האלופה המכהנת לאחר שמשבר הקורונה גרם אשתקד לעצירת העונה והתואר ניתן לה לאור העובדה שדורגה אז ראשונה. "אנחנו רוצים לזכות עכשיו בצלחת הרשמית", הצהיר מאמן ר"ג, רועי לזר. הקפטנית טל לב: "לנו הייתה עונה מפתיעה ומעניינת. אני מאוד מאמינה במאמן ובשחקניות וצופה עוד הפתעה".
3 צפייה בגלריה
צ'לסי הופקינס
צ'לסי הופקינס
הופקינס במשחק הליגה מול אשדוד
(צילום: באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים)
בחצי הגמר השני ייפגשו, כאמור, אשדוד וחולון. אשדוד תציג לראווה את מאמנה החדש-ישן, עדן ענבר. "אני רוצה להודות לגלעד כץ שהביא אותנו לפה", סיפרה קפטנית אשדוד, מאי דיין והוסיפה: "הצליחו להביא את אחד המאמנים הכי טובים שיש וננצל את השבוע הקרוב כדי להכיר אותו". קפטנית חולון, דניאל רבר, סיכמה: "זו סדרה לא קלה. התאמנו כל השנה בשביל הרגע הזה ומאמינה בקבוצה שגם ננצח".