נבחרת ישראל ניצחה את נבחרת ספרד. כן, אין פה שום טעות הקלדה, זה באמת קרה – וזה קרה אצל הספרדים בבית, ב"בועה" בוולנסיה, אחרי קאמבק ענק בדרך ל-87:95 מרשים במיוחד.
נכון, הסגל של אלופת העולם היה חסר במיוחד, ללא אף שחקן NBA וכמעט ללא שחקנים מקבוצות יורוליג, ועדיין אי אפשר שלא להתלהב מהתוצאה ובעיקר מהיכולת במחצית השנייה שהייתה פשוט פנטסטית ונתנה טעם של עוד.
3 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ישראל חוגגים
שחקני נבחרת ישראל חוגגים
ניצחון ענק. שחקני נבחרת ישראל חוגגים
(צילום: FIBA PHOTO)
3 צפייה בגלריה
ים מדר
ים מדר
יופי של קאמבק. ים מדר בטירוף
(צילום: FIBA PHOTO)
השחקנים של עודד קטש פיגרו בפער גדול (18 נקודות), אבל סיפקו חצי שני אדיר, קלעו 59 נקודות והצליחו לנצח בספרד לראשונה מאז 1994. "זה היה ניצחון מדהים בשבילנו. לא רק בגלל שניצחנו נבחרת טובה כמו ספרד, אלא גם בשל הדרך שעשינו את זה", אמר קטש בסיום.
המאמן המשיך: "עשינו קאמבק מיוחד עם הרבה מאמץ מהשחקנים. אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה פשוט להיצמד לתוכנית המשחק שלנו ולהאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה. הניצחון הזה הביא לנו הרבה ביטחון לקראת העתיד, בטח בשביל נבחרת צעירה כמונו. אני מאוד גאה בשחקנים".
3 צפייה בגלריה
תמיר בלאט ותומר גינת
תמיר בלאט ותומר גינת
"ניצחון נהדר שלנו". גינת עם תמיר בלאט
(צילום: FIBA PHOTO)
תומר גינת, שקלע 17 נקודות, הוסיף: "אני באמת חושב שזה ניצחון נהדר שלנו, בטח אחרי שהיינו בפיגור של 18 נקודות. זה לא קל לעשות כזה קאמבק מול נבחרת כמו ספרד. אנחנו מאוד שמחים אבל יש לנו משחק נוסף ביום שני מול פולין".