מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 21:05) את ז'לגיריס קובנה, למשחק במסגרת המחזור השמיני של היורוליג. הצהובים ינסו לחזור לנצח אחרי שני הפסדים רצופים ומולם תעמוד הקבוצה שמדורגת במקום השני במפעל עד כה.
"מצפה לנו משחק מאוד חשוב מול אחת מקבוצות התקפה הטובות במפעל", אמר המאמן, יאניס ספרופולוס, במסיבת העיתונאים לקראת המפגש. "המיקום שלהם בטבלה לא מפתיע, כי הם משחקים טוב מאוד ואולי אפילו הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב ביורוליג כרגע. כדי לנצח אנחנו צריכים לשחק הגנה טובה ולעצור אותם בצורה חכמה. גם בהתקפה נצטרך לשחק חכם. אני מצפה למשחק קשה, אבל אנחנו נילחם בשביל הניצחון הזה עם כל הכוח שלנו".
3 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס באימון
(צילום: עוז מועלם)
בנוגע לקשיי ההשתלבות של דראגן בנדר: "עד עכשיו הוא לא מצא את הקצב. הוא הגיע אחרון מבחינת שחקני הרכש ולא עשה איתנו הכנה לעונה. במשחקים בהם רציתי לתת לו להיכנס לעניינים הוא סבל מפציעה, אבל אני מאמין שהוא ייכנס לכושר. ההשתלבות שלו יותר איטית ממה שרצינו בגלל שאין לנו מספיק אימונים, אבל אני מאמין שככל שיעבור הזמן הוא יהיה טוב יותר. אין לי מחשבות שניות לגביו. אני סומך עליו ולא רוצה לדבר על מה יקרה איתו בעתיד". על מצבו של אותלו האנטר: "אנחנו עדיין לא יודעים, כי הוא לא התאמן איתנו במהלך השבוע. נחכה לאימון הבוקר כדי לדעת אם הוא ישחק".
ספרופולוס המשיך: "שחקנים הם בני אדם וזה הגיוני שלפעמים יהיו להם משחקים פחות טובים. אני מצפה מהשחקנים להיות מוכנים להילחם בכל הכוח ולקבל החלטות נכונות בהגנה וההתקפה. היו לנו כמה משחקים קשים והדבר החשוב ביותר הוא לשפר את ההחלטות שאנחנו מקבלים. כשהפצועים יחזרו, הרוטציה תתרחב וככה לשחקנים יהיה יותר אוויר בדקות האחרונות וזה יעזור לנו לקבל החלטות טובות יותר".
3 צפייה בגלריה
דראגן בנדר
דראגן בנדר
דראגן בנדר. לוקח לו זמן
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
אותלו האנטר
אותלו האנטר
אותלו האנטר. בספק
(צילום: עוז מועלם)
על התקופה האחרונה: כשאתה משחק עבור מכבי אתה צריך לנצח משחקים לא משנה כמה לחץ יש. אני המאמן של מכבי והשחקנים שלי הם השחקנים של מכבי וידענו את זה מראש. אני אוהב את הלחץ הזה כי ככה מגיבים טוב יותר. וגם השחקנים צריכים להבין שצריך לשחק הכי חזק שאפשר".