הפועל חולון תפגוש מחר (שלישי, 21:00) את שולה במסגרת המחזור השני של ליגת האלופות - בידיעה שהפסד יקטין משמעותית את סיכוייה להעפיל לסיבוב הבא. הסגולים מגיעים למפגש במומנטום שלילי בעקבות שני ההפסדים הרצופים שלהם בכל המסגרות (לאא"ק אתונה ומכבי ראשון לציון).
כל שחקני הקבוצה יצאו שליליים בבדיקות הקורונה שנערכו להם, אבל שני הפצועים, יוגב אוחיון ועודד ברנדוויין, לא ישחקו. לעומת זאת, בשולה ייעדר וופאסה פופאנה, שיצא חיובי לנגיף, כמו גם אחד השופטים שהיו אמורים לשפוט בהיכל טוטו.
1 צפייה בגלריה
סטפנוס דדאס
סטפנוס דדאס
סטפנוס דדאס
(צילום: ראובן שוורץ)
"המשחק מול שולה הוא משחק חשוב מאוד עבורנו מסיבות רבות", אמר סטפנוס דדאס. "משחק רשמי ראשון בבית שהוא גם משחק מטרה להמשך דרכנו בליגת האלופות והזדמנות טובה מאוד לראות שינוי מצד הקבוצה אחרי המשחק האחרון. המוטיבציה והרצון שלנו לנצח במשחק הזה הם גבוהים מאוד ואנחנו נעשה את זה".
בדומה לחולון שהפסידה במשחק הפתיחה שלה במפעל לאא"ק, גם שולה הפסידה לצימוקי מינסק, ועבורה גם מדובר במפגש קריטי. שני שחקנים מעניינים יש לצרפתים - מייקל סטוקטון, בנו של אגדת ה-NBA ג'ון סטוקטון, ואקס הפועל אילת, קיוון דבנפורט. בעקבות הגל השני שפוקד את צרפת, שולה לא שיחקה בליגה המקומית מאז אמצע אוקטובר.