במכבי תל אביב קיבלו בהפתעה את התקרית במגרש החנייה מחוץ לבית מכבי בסיום ה-92:90 אמש (חמישי) למכבי ראשון לציון, כאשר סקוטי ווילבקין זרק בקבוק מים לכיוונו של אוהד.
"אולי קיללו אותו והוא התעצבן אבל זה עדיין לא נותן לו את הלגיטימציה להעיף חפץ על אדם אחר", אמר גורם במועדון. "כל המשחק שחרר הרבה אמוציות אצל כולם, אבל יש גבול שלא צריך לעבור אותו". בעקבות התקרית במכבי יערכו לגארד שיחת בירור.
המאבטחים שהיו באולם עידכנו את אנשי המועדון שנרשמה תקרית בין ווילבקין לאחד מאוהדי הקבוצה הכתומה כשבקבוק מים שזרק פגע בו. יש לציין שעם יציאתו של ווילבקין מחדר ההלבשה, האדם היחיד שהוא ראה היה גיא גודס, והשחקן התנצל בפניו על כל מה שקרה.
לפני תקרית הבקבוק ווילבקין גם שבר מרוב עצבים שתי תמונות באולם בית מכבי. הגארד אמנם קיבל 20 דקות, אבל ישב על הספסל דקות ארוכות עד הרבע האחרון בזמן שהצהובים הצליחו לעשות את הריצה והחזרה למשחק בלעדיו. התסכול של הגארד התבטא גם בפרצופים מאוכזבים על הספסל.
ממכבי ת"א נמסר בתגובה לאירועים: "במכבי מתנגדים להתנהגות אלימה באשר היא ומכל סוג. הנושא יטופל במסגרת המועדון".
1 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
לא היה רגוע. סקוטי ווילבקין
(צילום: יאיר שגיא)

"צריך להזכיר לשחקנים את יסודות ההגנה"

"כנראה שצריך להזכיר לשחקנים את יסודות ההגנה", אמרו במכבי תל אביב אחרי ההפסד 92:90 למכבי ראשל"צ. לצהובים אין יותר מדי זמן לנוח כי המשחק הבא שלהם הוא כבר ביום שני מול הפועל חולון.ההפרש הנמוך די משקר. שחקניו של גיא גודס הובילו לאורך רוב שלבי המשחק ביתרון דו ספרתי שהגיע עד ל-15 הפרש, בדומה למה שקרה
לצהובים במשחק הקודם מול ירושלים, למרות שאותו הם דווקא ניצחו, כשגם הערב (חמישי) היו קרובים לניצחון, אבל הזריקה לשלוש של סקוטי ווילבקין על הבאזר הלכה החוצה.
לחלק משחקני הקבוצה היה הערות בכל הנוגע לשיפוט. מי שלא חסך בביקורת בפומבי היה אותלו האנטר, שצייץ בטוויטר מיד לאחר סיום המשחק: "לשחק 5 מול 8 זה משוגע".
בצוות המקצועי מאוד לא אהבו את ההגנה הרפויה בכל שלושת הרבעים הראשונים, אבל מבינים שחלק מהבעיה היא העובדה שקווינסי אייסי ישב על אזרחי הפעם בעקבות הפציעה שספג בברכו במשחק הקודם.
בנוסף, הצהובים מתחילים לקבל פרספקטיבה לבעיה הגדולה שלהם - היעדר רכז טבעי אחרי עזיבתו של ארון ג'קסון. בדיוק כמו שקרה להם בעונה שעברה אחרי פציעתו של ג'רמי פארגו ובחודש דצמבר השנה כשג'ון דיברתולומאו ונייט וולטרס נעדרו לתקופה ארוכה, ווילבקין נשאר לבדו בעמדת הרכז, לא התפקיד הטבעי שלו, מה שהותיר אותו בעיקר מתוסכל ומשפיע על היכולת שלו.
בשל סגירת חלון ההעברות הצהובים לא יכולים להחתים שחקן נוסף ויאלצו להתמודד עם הבור העמוק בעמדה מספר 1.
פורסם לראשונה: 00:38, 03.07.20