עומרי כספי הפך לקול החזק ביותר של השחקנים נגד ההגבלות והמתווה שסוכם איתם כדי לשוב למגרשים. החזרה של הכדורסל הישראלי צפויה להיות ב-20 ביוני, בדיוק בעוד שבועיים, כשכבר בשבוע שעבר חזרו הקבוצות לאימונים ובשל כך נאלצו להיכנס לבידוד מלא, שכולל יציאה מהבית רק לאימונים ומשחקים.
את רוב המחאות נגד התנאים וההגבלות השמיעו שחקני מכבי ת"א, בעיקר סקוטי ווילבקין וג'ייק כהן, כשגם מספר זרים מקבוצות נוספות התלוננו על המצב הקיים - בימים האחרונים כספי הצטרף למחאות במספר פוסטים תוקפניים במיוחד נגד המינהלת, כשבין היתר הפורוורד הישראלי טען שהבקשה שלה היא "לא אנושית".
1 צפייה בגלריה
עומרי כספי ביציע
עומרי כספי ביציע
אחד הקולות הבולטים. עומרי כספי
(צילום: ראובן שוורץ)
בימים האחרונים פנו לפורוורד מספר זרים מקבוצות שונות בליגה עקב מעמדו של השחקן בכדורסל הישראלי, כוחו בתקשורת וההיכרות שלו עם גורמים במשרד הבריאות כדי שינסה להיות הקול שלהם במאבק נגד תנאי הבידוד וינסה לפתור את המצב מאחר שהם לא מוכנים לשהות חודשיים בבידוד.
בינתיים מנסה כספי לחזק את כוחו גם אצל השחקנים הישראלים, שלא התלוננו על הסיטואציה, לפחות בפומבי, ואתמול (שבת) הוא הגיע במקרה להיכל מנורה מבטחים בזמן אימון הפועל תל אביב וניצל זאת כדי לשכנע אותם לנקוט בצעדים דרסטיים במידה שההגבלות יימשכו.
כספי, שפצוע כבר תקופה ארוכה ולא ישוב למגרשים העונה בכל מקרה, שוחח עם השחקנים הישראלים (וגם עם הזרים) של האדומים בניסיון לשכנע אותם לסרב לשחק אם המתווה יישאר כפי שהוא כרגע.