בהפועל תל אביב התאכזבו מאוד מההדחה הכואבת במוקדמות ליגת האלופות אחרי התבוסה 91:71 לבאקן ברס הדנית בפיינל פור בניקוסיה, אך במועדון אין כוונה כרגע לשחרר אף שחקן זר. "אנשים השתגעו, בסך הכל משחק ראשון וכבר כורתים לשחקנים את הראש", אמרו במועדון. "נכון שלא שיחקנו טוב, אבל מה לעשות שהמשחק הרשמי הראשון שלנו גם היה הכי חשוב, הקבוצה עוד לא התחברה, חומר השחקנים טוב".
המסר של אנשי המועדון הוא כמובן כלפי הביקורות הקשות שהיו על וולטר למון ג'וניור וג'ון דיבלר, שני הזרים שהיו אמורים לסחוב את האדומים במשחק הספציפי הזה ובכלל העונה, אבל שיחקו רע. למון ג'וניור קלע רק 5 נקודות ב-2 מ-10 מהשדה, ודיבלר קלע 8 נקודות ונראה אנמי בשלבים רבים. גם המאמן יאניס קסטריטיס התייחס לביקורות: "אין לי טענות לשחקנים. הם רצו לנצח ועשו את המקסימום".
3 צפייה בגלריה
יאניס קסטריטיס
יאניס קסטריטיס
קסטריטיס אתמול במשחק
(צילום: פיב"א)
3 צפייה בגלריה
וולטר למון ג'וניור
וולטר למון ג'וניור
למון ג'וניור. בסך הכל משחק ראשון
(צילום: פיב"א)
על המשחק עצמו, אמר המאמן היווני: "המחצית הראשונה מראה ששי לנו הרבה דברים חיוביים לצפות להם מהקבוצה שלנו במהלך העונה, אבל מדגישה גם את הצורך שלנו לעבוד קשה ולהשתפר כדי להיות קבוצה יציבה שמשחקת כדורסל טוב לאורך 40 דקות".
האדומים צפויים לנחות היום ב-23:00 בנתב"ג, אבל עוד קודם לכן קיבלו את הבשורה הרעה על עצירת כל הפעילות בעקבות הסגר. בכל מקרה להפועל ת"א לא תוכננו משחקים רשמיים נוספים עד לפתיחת הליגה ב-18 באוקטובר, מאחר שהם לא נרשמו לגביע ווינר לאור השתתפותם באירופה, וגם לא העפילו לשלב הבתים בליגת האלופות, מה שהיה אמור לסדר להם משחק אחד עוד לפני פתיחת ליגת העל.
3 צפייה בגלריה
ג'ון דיבלר
ג'ון דיבלר
דיבלר. הציפייה הייתה שיביא יותר מהניסיון שלו
(צילום: פיב"א)
בקבוצה ככל הנראה יקיימו משחק אימון אחד או שניים אחרי הסגר ולפני המפגש מול עירוני נס ציונה, שצפוי להידחות בשבוע כמו כל שאר משחקי המחזור הראשון כדי לאפשר לקבוצות זמן סביר להתכונן לעונה אחרי עצירת הפעילות.