הפועל ירושלים ממשיכה ליפול לתוך בור, אחרי שספגה את הפסדה החמישי בששת המחזורים האחרונים, הפעם 103:94 מול הפועל חולון, שסיבך את האדומים בטבלה. בקבוצה קיוו שאחרי פיטוריו של דאיניוס אדומייטיס והחזרה לתוכנית המשחק הקודמת של עודד קטש, כשעוזרו יונתן אלון על הקווים, השחקנים יגיבו טוב יותר מנטאלית ומקצועית, אבל זה לא מה שקרה.
אחרי ההפסד הראשון מאז עזיבתו של המאמן הליטאי, מול מכבי ת"א, בי-ם סברו שמדובר רק במשחק ראשון של המאמן החדש, והשחקנים עוד צריכים לשקם את הביטחון שלהם, אבל אז הגיע ההפסד לחולון שהשאיר הרבה סימני שאלה לגבי איך העונה הזאת תסתיים, כשעל השולחן נשאר רק תואר אחד- האליפות - וכרגע יש לא מעט קבוצות שנראות הרבה יותר טוב.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
(צילום: אורן אהרוני)
נקודת השפל החדשה היא שלראשונה העונה הקבוצה הפסידה בשלושה מחזורים ברציפות, מה שגרם לכך שאפילו מקומה בבית העליון עדיין לא הובטח, נתון שמוסיף לחץ על המערכת. כרגע י-ם מדורגת במקום השישי בטבלה עם מאזן של 13 ניצחונות לעומת 10 הפסדים. הנחמה היחידה היא שהמשחק הבא יתקיים רק ב-2 במאי, בגלל פיינל פור הליגה הבלקנית, כך שזה משאיר לשחקנים זמן להתכונן ולעשות את ההתאמות והשינויים הדרושים.
"ההגנה שלנו לא הייתה מספיק טובה", אמר אלון בסיום. "אנחנו צריכים לשים את הפוקוס על זה ולמצוא פתרונות. אין לנו משהו מקצועי או מנטלי, אנחנו פשוט צריכים לשחק טוב יותר הגנתית. יש לשחקנים הרבה תשוקה ואופי, כולם משחקים ביחד כדי לשחק חזק יותר, אנחנו נשחק טוב יותר בהגנה בשביל האוהדים שלנו, זה עוד יקרה".
2 צפייה בגלריה
יונתן אלון
יונתן אלון
יונתן אלון. "אין בעיה מנטלית"
(צילום: אורן אהרוני)
טיישון תומאס הוסיף: "אני שונא לתת תירוצים אבל עד עכשיו לא שיחקנו את המשחק שלנו ועכשיו כולנו נמצאים על אותו הדף, אנחנו חוזרים בעצם לתחילת העונה ואני בטוח שאנחנו ניראה יותר טוב עם הזמן. אני חושב שזה מה שהיה קשה לנו עד עכשיו, הרבה שחקנים לא שיחקו בתפקידים שלהם. אדומייטיס היה מאמן טוב אבל משהו לא התחבר, זה פשוט לא התאים לנו".