החתמה נוצצת ומפתיעה לאליצור חולון: שי דורון (35, 1.75 מ'), שבעונה שעברה כבר הודיעה על פרישה, רושמת קאמבק ומצטרפת לקבוצה של רועי אייזנברג.
הקריירה של דורון מרשימה ומלאת הישגים. הילדה מרמת השרון שנסעה לארה"ב אחרי חלום הכדורסל הפכה ב-2006 לשחקן/ית הראשון בכחול-לבן שזוכה באליפות מכללות (עם מרילנד), שנה לאחר מכן הייתה לישראלית הראשונה שנבחרה בדראפט ה-WNBA על ידי ניו יורק ליברטי.
3 צפייה בגלריה
שי דורון
שי דורון
מגיעה לחולון. דורון בעונה שעברה במדי אשדוד
(צילום: עודד קרני, מינהלת הנשים)
3 צפייה בגלריה
שי דורון
שי דורון
חוזרת לליגת העל. דורון
(צילום: עוז מועלם)
בהמשך גם שיחקה בליגת הנשים הטובה בעולם, עזרה לנבחרת ישראל להעפיל לשלוש אליפויות אירופה רצופות ושיחקה בשלל מועדונים, כולל כאלה מהטופ האירופי, ביניהן יקאטרינבורג הגדולה.
בישראל שיחקה בשלוש קבוצות: אליצור רמלה, מכבי רמת חן וכמובן אשדוד. עם רמלה זכתה בעונת 2010/11 בטרבל ההיסטורי והנחיתה את גביע היורוקאפ לראשונה בארץ. בין לבין נבחרה בעבר לאחת מ-10 השחקניות הטובות ביותר באירופה והוליכה את נבחרת העתודה לנשים לזכייה באליפות אירופה. בשש השנים האחרונות היא, כאמור, כיכבה באשדוד.
3 צפייה בגלריה
תניף העונה עוד צלחת אליפות?
תניף העונה עוד צלחת אליפות?
תניף העונה עוד צלחת אליפות?
(צילום: באדיבות מנהלת ליגת הנשים)
מנחם וידהורן, יו"ר אליצור חולון, אמר לאחר ההחתמה: "שי דורון זה לא עוד שם בכדורסל הנשים, ההגעה שלה לאליצור חולון היא המשך ישיר למה שהמועדון עובר בשנים האחרונות. קבוצה שמשתייכת באופן קבוע לחבורת הצמרת, ושחקנית כל-כך מנוסה ומעוטרת יכולה להביא לנו את הערך המוסף".
רועי אייזנברג, מאמן הקבוצה: "את שי אני מכיר מצוין מהנבחרת, ובליגה בשנים האחרונות יצא לי להרגיש את נחת זרועה כשהיא שיחקה נגדנו. לשי יש כל-כך הרבה איכויות מעבר רק לנטו כדורסל, והקבוצה שלנו השנה היא תלכיד איכותי וחיובי, שההצטרפות של שי רק יכולה להרים אותנו למקומות הכי גבוהים שאנחנו מכוונים כקבוצה. החוכמה תהיה להכניס אותה לעניינים בצורה נכונה ובקצב הנכון".
הבכורה של דורון צפויה להיות ביום ראשון הבא נגד מכבי עירוני ר"ג.