לפעמים הכוונות הטובות מובילות לתוצאות הלא רצויות. זה בדיוק מה שקרה למועדון הכדורסל של הפועל חיפה ששלח, כמה משחקניו לביקור פורים בבית ספר בעיר - וספג על כך עונש.
מינהלת ליגת העל בכדורסל קנסה ב-30 אלף ש"ח את הקבוצה לאחר שנודע לה כי דבר הביקור, ובייחוד על כך שחלק מהמשתתפים בו עדיין לא קיבלו את החיסון השני.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
(צילום: שרון צור)
בהודעה שהוציא יו"ר המינהלת שמואל פרנקל נאמר: "עד כה הוכיחה ליגת ווינר סל שהשמירה על הנחיות מבטיחה את המשך קיומה הסדיר ואסור לאף קבוצה להפר את ההנחיות. אני מצפה מכל הקבוצות להמשיך כפי שעשו עד כה כשאנחנו כל כך קרובים ליעד הכי חשוב שלנו, חזרת הקהל לאולמות".
בעניין אחר, מוקדם יותר נודע כי חודשיים בלבד לאחר שחתם בהפועל חיפה, באחת העסקאות המפתיעות בתקופה האחרונה, טיילור רוצ'סטי עוזב את הקבוצה. משפחתו של המתאזרח (35) לא הצליחה להגיע לישראל בשל סגירת נמל התעופה בן גוריון, והנהלת המועדון נענתה בחיוב לבקשתו להשתחרר ולעזוב בחזרה לארה"ב.
3 צפייה בגלריה
טיילר רוצ'סטי
טיילר רוצ'סטי
טיילר רוצ'סטי
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
טיילר רוצ'סטי
טיילר רוצ'סטי
טיילר רוצ'סטי
(צילום: ראובן שוורץ)
הפועל חיפה, המדורגת במקום החמישי בליגת העל עם מאזן 5:9, כבר מנהלת מגעים עם מתאזרח אחר ומוכר, חנן קולמן (1.88 מ'), שיהיה בן 37 בחודש הבא. רוצ'סטי הספיק להופיע בשמונה משחקים ולא הרשים במיוחד עם ממוצעים של 5.1 נקודות, 1.8 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים ב-17 דקות בממוצע.
לפני כן רוצ'סטי שיחק בכוכב האדום בלגרד ואף פגש ביורוליג את האקסית מכבי תל אביב. הוא שוחרר לאחר תשעה משחקי יורוליג בהם לקח חלק. בעונה הקודמת שיחק 21 משחקים באולימפיאקוס וקלע 4.6 נקודות.
פורסם לראשונה: 12:36, 24.02.21