מכבי תל אביב כבר חושבת על פתרון יצירתי בנוגע למינויים לקראת העונה הבאה ביורוליג ופרסמה באתר הקבוצה שתי חלופות מהן האוהדים יוכלו לבחור.
בכל עונה, 50 אחוז מתקציב הקבוצה מורכב ממכירת מינויים וכרטיסים, כך שאיסור כניסת האוהדים מהווה פגיעה אנושה בתקציב המועדון. כדי שהקבוצה תיפגע כמה שפחות מבחינה כלכלית, ראשי הקבוצה הגו פתרון יצירתי, זאת במידה ומשרד הבריאות יאשר להכניס לפחות חלק מהקהל.
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א בהיכל
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
שמעון מזרחי
שמעון מזרחי
שמעון מזרחי. חושבים על העונה הבאה
(צילום: עוז מועלם)
למעשה הורכבו שני סוגי מינויים: מנוי 80/20, שבו במקרה של ביטול משחק או הגבלת אוהדים אותו בעל מינוי יהיה זכאי להחזר כספי או לזיכוי של 80 אחוז מהסכום אותו שילם. המינוי השני נקרא 50/50, ובעל המנוי יהיה זכאי להחזר כספי של חצי מהסכום ששולם. בשונה מהמינוי הראשון, אם תוגבל כניסת הקהל לאותו מנוי תהיה קדימות בכניסה ליורוליג.
במידה ויוטלו על משחק כזה או אחר מגבלות בנוגע למספר הצופים ההקצאה של 300 המקומות הראשונים תלך למועדון בהתאם לשיקול דעתו. הקצאה נוספת של עד 1,200 המקומות הבאים תלך לרוכשי המנוי למפרסמים (מיועד ללקוחות המעוניינים לרכוש חבילת פרסום ביחד עם המנוי), הקצאה של עד 1,300 המקומות הבאים לרוכשי מנוי 50/50 ויתר המקומות הנותרים (אם אכן יישארו), לרוכשי מנוי 80/20.