במכבי תל אביב התאכזבו מאוד מהגישה של השחקנים אתמול (שישי) בהפסד 79:70 מול גלבוע/גליל, במשחק הראשון של הקבוצה בזירה המקומית אחרי כמעט חודש.
בקבוצה קיוו שלמרות היעדרותם של סקוטי ווילבקין, אנג׳לו קלויארו וטיילר דורסי, שקיבלו מנוחה הפעם, שאר השחקנים יצליחו להתעלות. גם יאניס ספרופולוס לא נשאר אדיש בסיום וביקר את שחקניו כשאמר: "חלק מהשחקנים צריכים לשנות את המנטליות שלהם".
2 צפייה בגלריה
בראיינט, בלייזר, ז'יז'יץ' ודיברתולומאו ירצו לשכוח את המשחק
בראיינט, בלייזר, ז'יז'יץ' ודיברתולומאו ירצו לשכוח את המשחק
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
עוד בלייזר הוסיף: "היינו חסרים באנרגיות. בהתקפה היינו קצרים בכל מהלך, תמיד היינו חצי צעד מאחוריהם והם באו עם אינטנסיביות גדולה ועם אנרגיות. לא עמדנו במשימה שהצבנו לעצמנו הפעם".
בלייזר הוסיף על משחקה של גלבוע/גליל: "אני מכיר את התחושה שהם הגיעו איתה משנים קודמות ששיחקתי נגד מכבי. כשאתה מגיע להיכל אתה רוצה לנצח. התפקיד שלנו הוא לא לתת לאף אחת את התקווה הזאת. אנחנו צריכים לבוא באינטנסיביות ובשיא כאילו זה משחק גמר, כי ברגע שקבוצה אחרת מרגישה שהיא יכולה לעשות בהיכל משהו, המוטיבציה שלה עולה".
2 צפייה בגלריה
עוז בלייזר
עוז בלייזר
בלייזר. יודע שמכבי צריכה להיראות אחרת
(צילום: עוז מועלם)
בקבוצה מקווים שההפסד לא ייצור כדור שלג, בעיקר לקראת הדרבי מחר (ראשון, 21:00) בהיכל קבוצת שלמה נגד הפועל ת"א, שמצדה מגיעה במומנטום טוב אחרי הניצחון המרשים על הפועל אילת.