סגנית האלופה מכבי ראשון לציון ממשיכה בהכנות לליגה הבלקנית. מחר (שלישי, 19:45) הכתומים יארחו במסגרת המחזור הראשון של בית ד', את הפועל ירושלים לשחזור חצי גמר הפיינל פור מהעונה שעברה, והמפגש הראשון הרשמי בין השתיים מאז.
"מתייחסים לבלקנית כמו משחקים מהשורה. מי שהגה את הרעיון עשה דבר טוב והציל את הכדורסל משליחה לחל"ת. הציל את השחקנים המקומיים והזרים, במקום לשלוח אותם חזרה לארצות הברית וכל אחד למקום שלו. זה נותן לקבוצות אופציה עד שתגיע ההחלטה לחזרת הכדורסל, להמשיך להתאמן ולהמשיך לשחק וזה הכי חשוב", אמר המאמן גיא גודס שיתחיל את עונתו השלישית בראשון לציון.
3 צפייה בגלריה
גודס ומונרו במסע"ת הקבוצה בזום
גודס ומונרו במסע"ת הקבוצה בזום
גודס ומונרו במסע"ת הקבוצה בזום
(צילום מסך)
3 צפייה בגלריה
מכבי ראשון לציון
מכבי ראשון לציון
מתחיל עונה שלישית בכתום. גודס
(צילום: עוז מועלם)
סגנית האלופה כאמור נאלצה להפסיק את השתתפותה ב'יורוקאפ' בעקבות בעיות לוגיסטיות ותקציביות, ונפרדה מהגארד האמריקאי, שון ארמנד. כרגע הקבוצה מנסה להחתים זר לרביעי לעונה שבפתח.
"יש לנו שלושה זרים ונביא עוד שחקן. אנחנו מחכים לטיימינג הנכון גם מבחינה כלכלית. ההכנסות הן לא רגילות ואנחנו עדיין מחפשים את הזרים שלנו. יש לנו כמה מועמדים ומחכים לזמן האמת". הוסיף המאמן.
3 צפייה בגלריה
מונרו
מונרו
השחקנים מבינים את המצב. מונרו
(צילום: ראובן שוורץ)
דריל מונרו שכאמור ממשיך גם הוא לשנה שלישית בקדנציה השנייה שלו במועדון, נשמע נרגש מקבלת התפקיד החדש בתור ראש הקבוצה והוסיף: "זה כבוד להיות הקפטן של הקבוצה. אני מחובר לקבוצה ולעיר הרבה שנים. אני מקווה שנמשיך לנצח ואת המסורת שלנו מהשנים האחרונות בעזרת כל הצוות".
על ההחלטה לא להשתתף ביורוקאפ העונה: "אני יודע שזו הייתה החלטה קשה למועדון, גם מהרצון להשתפר באירופה כארגון. זה מאכזב לא לשחק ביורוקאפ אבל אנחנו מבינים את המצב".