הפועל תל אביב תתייצב לדרבי הערב (ראשון, 21:00) בהיכל מנורה מבטחים כשהיא שוב חבולה ופצועה. ג'סטין טילמן, שרק חתם לאחרונה בקבוצה, הספיק להיפצע בכף הרגל בבכורה שלו מול עירוני נס ציונה בחמישי, וייעדר מההתמודדות. הוא מצטרף לג'יי פי טוקוטו וכמובן לטאליב זאנה, שלא משחקים תקופה ארוכה.
בהפועל ת"א מאמינים שהפציעה של טילמן אינה חמורה, אך יידעו בוודאות בימים הקרובים אחרי בדיקה נוספת של הרופאים. הפורוורד עשוי כן להיות כשיר למשחק החוץ מול מכבי ראשון לציון בחמישי, וארבעה ימים לאחר מכן נגד מכבי חיפה במפגש תחתית סופר חשוב.
2 צפייה בגלריה
ג'סטין טילמן
ג'סטין טילמן
טילמן. רק הגיע וכבר נפצע
(צילום: יאיר שגיא)
בעקבות פציעתו של טילמן, האדומים רשמו שוב את ג'ון דיבלר בין ארבעת הזרים שייקחו חלק במפגש, למרות יכולתו המאכזבת מאוד. מי שעוד חוזר לסגל אחרי שהחלים מקורונה הוא רג'י אפשואו. שני הזרים הנוספים הם גייב יורק וטייריק ג'ונס.
בנושא אחר, בהפועל ת"א מכחישים שבכלל היו קרובים לצירופו של אנדרו גאודלוק מריטאס וילנה. "סכום הפיצוי לריטאס בחוזה של גאדולוק הוא כמה עשרות אלפי דולרים טובים, וגם החוזה שלו עד סיום העונה לא זול. זה לא באמת היה ריאלי. הפרסומים בליטא שהוא באמת היה קרוב אלינו הם קשקוש", אמרו במועדון.
2 צפייה בגלריה
גאודלוק. לא יגיע
גאודלוק. לא יגיע
גאודלוק. לא יגיע
(צילום: ראובן שוורץ)
לצוות המקצועי ברור שחייבים לצרף גארד, שבאמת יכול לסייע בהובלת הכדור ולייצר לעצמו מצבי קליעה, משהו שגייב יורק לא ממש מצליח לעשות מאז שהגיע לישראל, לכן החיפושים אחרי שחקן כזה עדיין נמשכים.
בנושא אחר, האדומים שכבר הודיעו על הסכמה למתווה החזרה ליציעים של הקהל, ולאחר מכן חזרו בהם מההודעה, מסרו בצהריים כי לאחר חשיבה מחודשת שבאה בעקבות שיחת זום עם האוהדים, הם מקבלים את המתווה. המשמעות היא שבמשחקי הבית של הקבוצה יוכלו להיכנס 450 אוהדים (ועוד 50 של האורחת), ובמשחקי החוץ כ-50 אוהדי הפועל ת"א.