אדם אריאל חיכה עונה שלמה לרגע שבו ינצח וישיג נקמה על הפועל ירושלים, המועדון בו גדל. בחמשת המפגשים הראשונים שחקנה של מכבי ראשל"צ רצה להוכיח שמקומו בטופ מבין הישראלים בליגה, אך דווקא באספקט הכי טוב שלו על הפרקט, הקליעות משלוש, עמד על 2 מ-22 מול הירושלמים (9 אחוזים).
חגיגת הפיינל פור
עד אתמול. בחצי גמר הפיינל פור קלע אריאל שלוש שלשות, האחרונה היא החשובה מכולן - עם הבאזר שקבעה 97:100 על הפועל ירושלים. אגב, אריאל אוהב באזר-ביטרים. הוא עשה את זה בסיבוב הראשון בהיכל קבוצת שלמה מול הפועל תל אביב, וגם במשחק הבית של ראשל"צ ביורוקאפ נגד אולם הגרמנית, אז שלשה שלו כפתה הארכה בדרך לניצחון שני במפעל.
4 צפייה בגלריה
אדם אריאל
אדם אריאל
שאגת הניצחון. אריאל, אחרי השלשה המשוגעת
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
אדם אריאל
אדם אריאל
ערב כתום בהיכל
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
מכבי ראשון לציון
מכבי ראשון לציון
ינצח את האקסית בגמר? גודס
(צילום: עוז מועלם)
"זה היה סל מדהים, הכדור אפילו עבר את הקרש. זה הרגיש כאילו אלוהים פתח לנו איזה פתח כדי שהכדור ייכנס", התמוגג מאמנו של אריאל, גיא גודס. "אני חושב שכולם חזרו טוב מהפגרה, ובעיקר חיוביים. התוספת של זאק הניקנס נותנת לנו המון גודל בצבע. זה החתיכה לפאזל שהייתה חסרה לנו".
הניצחון הכתום לא היה שייך רק לאריאל. ראשל"צ הציגה את אחד המשחקים הטובים ביותר שלה העונה. משחק שבו הישראלים שלה תרמו 35 נקודות לעומת 12 בלבד של ירושלים. עבור גודס, המשחק מחר נגד האקסית, יהיה הזדמנות נוספת לחגוג אליפות ראשונה אי פעם כמאמן ראשי. אך גם הוא יודע שהדרך לשם עוד ארוכה: "שיחקנו מדהים ובחצי השני היינו קצת רכים. נצטרך ללמוד מזה".
4 צפייה בגלריה
זאק הנקינס
זאק הנקינס
החתיכה שהייתה חסרה בפאזל. הנקינס
(צילום: עוז מועלם)
עוז בלייזר, שחולם על תיקון מגמר הפיינל פור בעונה שעברה מול מכבי ת"א, הוסיף: "בשביל הדברים האלו חזרנו. באנו בטירוף ויש לנו עוד משחק אחד לעבור. שמח שיכולתי לעזור לקבוצה. רק הניצחון היה לי בראש. פעמיים הייתי במעמד הגמר והפסדתי. הגיע הזמן לנצח"
"אני חושב שהישראלים הם המפתח של קבוצות בליגה", המשיך בלייזר. "אצלנו באו גם זרים מדהימים, באופי וביכולת. עם השילוב של הישראלים שבאים ונותנים תפוקה על המגרש, השמיים הם הגבול. יש לנו יום אחד להתכונן ולהילחם על תואר".