מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 21:05) את ברצלונה במשחק חסר חשיבות עבורה אחרי שסיכוייה להעפיל לפלייאוף היורוליג חוסלו סופית. מנגד, עבור האורחת מדובר במפגש חשוב כדי להבטיח את המקום הראשון בטבלה.
בחודש נובמבר השתיים נפגשו בספרד ומכבי ת"א הדהימה את הקטאלנים עם ניצחון 67:68 דרמטי. מאז החבורה של שרונאס יאסיקביצ'יוס רק הלכה והשתפרה (נמצאת ברצף של חמישה ניצחונות), ואילו זאת של יאניס ספרופולוס רק הלכה ודעכה.
3 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס על הקווים
יאניס ספרופולוס על הקווים
יאניס ספרופולוס. "את הרצון לנצח צריך למצוא בפנים"
(צילום: עוז מועלם)
הנתון המעניין הוא שבארסה לא ניצחה בהיכל מזה חמש שנים, ובמכבי יישמחו שזה יישאר ככה. מאמן מכבי תל אביב דיבר היום לקראת המשחק, ואמר: "זו הקבוצה עם הכדורסל הכי יציב העונה. אנחנו יודעים איך לשחק מחר, אבל לא נוכל להפתיע אותם עם טקטיקות כמו שעשינו במשחק הראשון. נצטרך לשמור על ריכוז לאורך כל המשחק, כקבוצה ולא אינדיבידואלית. יש לברצלונה סגל מלא איכות ברמה הגבוהה ביותר".
ספרופולוס התייחס לכך שהפעם אין לקבוצתו על מה לשחק: "התוצאות בעונה הזו לא נובעות מתנאים רגילים, שום דבר לא רגיל בעונה הזו. לא עמדנו בציפיות שלנו, אבל את הרצון לנצח צריך למצוא מבפנים, גם כשאין סיכוי. אנחנו רוצים להמשיך להילחם ולהיות אגרסיבייים לאורך 40 הדקות. בפעם שעברה ניצחנו דרך ההגנה".
3 צפייה בגלריה
עוז בלייזר בטירוף
עוז בלייזר בטירוף
עוז בלייזר. "נצטרך למצוא יצר תחרותי"
(צילום: עוז מועלם)
עוז בלייזר אמר: "אנחנו ספורטאים ורוצים לנצח תמיד. צריך למצוא את היצר התחרותי בפנים כדי לבוא ולנצח כמה שיותר משחקים, אם נשאר או לא נשאר סיכוי".
אנג'לו קלויארו דיבר על השינוי שבלשחק מול הקהל הביתי: "יש לנו את הקהל הטוב בעולם וזה יתרון ענק. אני בכל מקרה תמיד אתן את הכי טוב ואעשה מה שהמאמן דורש ממני. צריך בחיים להתמודד עם התנאים".
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי ת"א. לראשונה יתקיימו בדיקות מהירות
(צילום: עוז מועלם)
מחר, לראשונה, ייכנסו למשחק היורוליג של מכבי ת"א כ-150 אוהדים (מרביתם בני נוער) שאינם מחוסנים לקורונה לאחר שיעברו בדיקות מהירות. האוהדים רכשו את הבדיקות מראש וקיבלו זימון בהודעת סמס לנייד. הם יעברו בדיקת קורונה מהירה בקופות ההיכל, לאחר כ-15 דקות מי שיימצאו שליליים יקבלו הודעה לנייד כי הם רשאים להיכנס למשחק. מי שיימצא חיובי יישלח לבצע בדיקה רגילה ויקבל הודעת סמס כי עליו להיכנס לבידוד.