יחזור לסיבוב נוסף בראשון לציון? סכנית האלופה נמצאת במשא ומתן עם הפורוורד נמרוד לוי (25, 2.08), ויש סיכוי סביר שהוא יחבור לקבוצה של גיא גודס בעונה הבאה. השחקן אמור להגיע לאחר שקפטן הקבוצה עוז בלייזר עזב, וישחק בעונה הבאה במכבי תל אביב. לוי, שאמור להיות על תקן הישראלי הבכיר בסגל, שיחק בעונה החולפת בהפועל ירושלים עמה זכה בגביע המדינה.
השחקן עשה את צעדיו הראשונים בראש"לצ כמושאל ממכבי ת"א בעונת 2014/15, ועתיד לחזור לקבוצה לאחר שהעמיד ממוצעים של שמונה נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-0.6 אסיסטים ב-21 דקות, במהלך 28 משחקי ליגה.
2 צפייה בגלריה
נמרוד לוי בפעולה
נמרוד לוי בפעולה
נמרוד לוי בפעולה
(צילום: ראובן שוורץ)
לוי שגדל במחלקת הנוער של מכבי, שיחק במשך מספר שנים בליגה הלאומית בהפועל כפר סבא/כוכב יאיר, מכבי באר יעקב, עירוני רמת גן והפועל גליל עליון, עד הקדנציה הראשונה בכתום. בדרך להפועל לירושלים הוא עוד הספיק לחזור לצהובים, כשבין לבין היה בשתי קדנציות שונות במכבי אשדוד - שם העמיד את ערב השיא שלו בכדורסל הישראלי כשקלע 36 נקודות ב-33 דקות מול הפועל חולון לפני שנתיים.
בליגת האלופות של פיב"א, לוי קיבל פחות צ'אנסים ממאמנו עודד קטש, שם קלע 4.4 נקודות לצד 2.2 ריבאונדים בקצת יותר מ-12 דקות, בדרך לעזור לקבוצתו להגיע לרבע גמר המפעל. מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה לבירה, הוא לא אחר מאדם אריאל שניצח את ירושלים עם שלשת הניצחון המשוגעת בחצי גמר הפיינל פור.
2 צפייה בגלריה
בסיבוב הקודם בראשל"צ
בסיבוב הקודם בראשל"צ
בסיבוב הקודם בראשל"צ
(צילום: עודד קרני, מכבי ראשל"צ)