שתי החתמות מסקרנת להפועל חולון. הקבוצה צירפה לעונה אחת את הפורוורד כריס ג'ונסון (30, 1.98 מ') ששיחק ב-2018/19 במדי הפועל ירושלים ואת הקומבו-גארד סי.ג'יי האריס (29, 1.91 מ').
ג'ונסון, בוגר אוניברסיטת דייטון, שיחק 147 משחקים ב-NBA במדי יוטה, ממפיס ובוסטון. ב-2017 עזב לראשונה לאירופה וחתם בגראבלין הצרפתית (15.5 נקודות ו-5 ריבאונדים).
3 צפייה בגלריה
כריס ג'ונסון
כריס ג'ונסון
ג'ונסון. החתמה מעניינת
(צילום: באדיבות הפועל חולון)
3 צפייה בגלריה
כריס ג'ונסון הפועל ירושלים
כריס ג'ונסון הפועל ירושלים
ג'ונסון במדי הפועל ירושלים
(צילום: האתר הרשמי של הפועל ירושלים)
בירושלים סבל ג'ונסון מלא מעט פציעות ושיחק בסך הכל 12 משחקים במדי הקבוצה בהם העמיד ממוצע של 12.2 נקודות ו-3.6 ריבאונדים. בעונה החולפת שיחק בבורז' הצרפתית (11.5 נקודות ו-4 ריבאונדים).
"כריס ג'ונסון הוא שחקן שיעזור לנו באנרגיות ובצורת המשחק שלו", אמר מאמן הסגולים, סטפנוס דדאס. "רוח הלחימה שלו הולכת להתאים נהדר לאופי שלנו. מדובר בשחקן מצוין שכבר התנסה בליגה שלנו וגם הייתה לו עונה טובה בצרפת. אני עוקב אחריו הרבה שנים. אני בטוח שהאוהדים שלנו יאהבו את התשוקה וההשקעה הגדולה שלו במשחק ההגנה ובכלל".
3 צפייה בגלריה
גיא פניני
גיא פניני
פניני. הסכים להצעה
(צילום: ראובן שוורץ)
כמו כן, חולון צירפה את האריס, שהחל את העונה הקודמת בגוואנגז'ו הסינית, אבל עבר בהמשך לטורק טלקום אנקרה. האריס, בוגר אוניברסיטת ווייק פורסט (15.4 נקודות ב-43.1 אחוזים לשלוש בעונתו האחרונה), החל את דרכו באירופה בליגה הגרמנית. לאחר מכן זכה עם ריגה הלטבית באליפות ב-2014/15. בנוסף שיחק בפולין וצרפת.
הסגל של דדאס כולל גם את יוגב אוחיון, טיירוס מגי, אוריאל טרוצקי, גיא פניני ו-ווילי וורקמן. פניני השיב היום בחיוב על הצעת הקבוצה לחוזה מקוצץ לעונה הבאה.

זליקוביץ' נשאר בהרצליה

העולה החדשה, בני הרצליה, הודיעה על הארכת החוזה עם אבירם זליקוביץ' (30, 1.91 מ') לעונה נוספת, שתהיה השישית שלו במועדון (בשלוש קדנציות). "אני מאוד מחובר וקשור לבני הרצליה, זה מרגש להמשיך במועדון הזה. קיבלתי את ההזדמנות הראשונה בליגת העל במועדון, הרגעים הטובים בקריירה שלי היו פה, ואני שמח שאני מקבל את ההזדמנות להמשיך לעשות את מה שאני אוהב – לשחק כדורסל", אמר הגארד לאחר החתימה.
מאמן הקבוצה, שרון דרוקר, הוסיף: "אני שמח שאבירם יהיה חלק מהסגל שלנו בעונה הקרובה בתור שחקן שמזוהה עם הקבוצה ומחובר אליה. אני מאחל לו שיישאר בריא ונוכל להנות מהיכולות שלו".