אחרי ירידת הליגה של מכבי חיפה, בעלי הקבוצה ג'ף רוזן שוקל את דרכו במועדון.
הירוקים פרסמו הודעה לתקשורת, בה נכתב: "עם סיומה של ליגת עונת 2020/21, בחרנו להציג את מצבו של מועדון מכבי חיפה בכדורסל וכן את הצפוי בהמשך. מאז רכש ג'ף רוזן את זכויות הניהול בקבוצה בשנת 2007, חווינו הכל, החל מהעלייה לליגת העל בעונת 2007/08, ועד לזכיית המועדון באליפות בפעם הראשונה. לאורך כל התקופה שמר ג'ף על המחויבות להעמיד קבוצה איכותית ותחרותית כדי להמשיך ולהביא גאווה והישגים לאוהדים ולעיר חיפה".
1 צפייה בגלריה
ג'ף רוזן
ג'ף רוזן
ג'ף רוזן
(צילום: ראובן כהן)
"עם זאת, על-אף שב-14 העונות החולפות ציינו את התקופה המצליחה ביותר בתולדות המועדון, התברר כי הסטטוס-קוו הנוכחי כבר אינו בר-קיימא. ענף הכדורסל בישראל ממשיך לצמוח ולהתפתח וכך גם המועדונים והגורמים המממנים אותו. בעוד קבוצת מכבי חיפה היא הקבוצה הבכירה ביותר בישראל שיש לה בעלים יחיד ואשר אינה מקבלת כל סיוע כספי מהעירייה, יתר קבוצות ליגת העל מקבלות תמיכה עירונית או נמצאות בבעלות של מספר אנשי עסקים".
"לאור האמור לעיל וכיוון שעל פי החוזה היה צריך ג'ף לקבל החלטה על המשך דרכו של המועדון תוך חמישה ימים מסיום הליגה, הוא פנה לאילן בק בבקשה לקבלת ארכה של שלושה שבועות על מנת לבחון את המשך דרכו כבעלים יחיד ואת אפשרויות השינוי במבנה הניהולי של המועדון. זאת מתוך מחויבות לחזון המועדון ותוך רצון לנווט את המועדון לעבר עתיד משותף וטוב".
תגובת עיריית חיפה תובא לכשתתקבל.