סגנית האלופה מכבי ראשון לציון שוקלת לפרוש מהיורוקאפ. ראשל"צ אמורה לפתוח את דרכה במפעל בסוף החודש במשחק חוץ מול אולם הגרמנית, אך מסתמן שהיא תוותר על זכותה משתי סיבות עיקריות.
הראשונה היא בעיה לוגיסטית, שכן במועדון עדיין לא יודעים כיצד יוכלו להתנייד עם הטיסות במשחקי החוץ וכמובן גם בין בתי מלון שונים, והסיבה השנייה היא בעיה תקציבית.
2 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
ראשל"צ שוקלת לפרוש. גודס
(צילום: אורן אהרוני)
לפני כשבוע וחצי שלח יו"ר המועדון, יצחק פרי, מכתב לשר התרבות והספורט, חילי טרופר, ובו זעם על חלוקת הכספים מרשת הביטחון ועל כך שאינה מאוזנת בין קבוצות הליגה.
בראיון שהעניק ל-ynet הביע פרי את חוסר שביעות רצונו ואמר: "ממה שאנחנו שומעים נתנו יתרון לקבוצות הגדולות, מה שלא צריך לקרות בליגה מאוזנת".
2 צפייה בגלריה
יצחק פרי
יצחק פרי
בעיות לוגיסטיות ותקציביות. יצחק פרי
(צילום: עוז מועלם)
ראשון לציון, שהוגרלה לבית ' של המפעל יחד על אולם, מטרופוליטן פריז של תומר גינת, ברשיה, מלאגה של גל מקל ובודוצ'נוסט, תוחלף על פי פרסומים באירופה ביובנטוס הליטאית, קבוצתו הקודמת של גלן רייס ג'וניור.
בסגל של הכתומים יש ארבעה זרים, דריל מונרו, שון ארמנד, אייזיאה טיילור ואקיל מיצ'ל. במועדון אמנם מדגישים שזה הסגל שיישאר, אך חוששים שאי ההשתתפות במפעל אירופי תגרום לכך שחלק מהזרים יקבלו הצעות וישקלו את מעמדם בקבוצה.