הפועל חולון מבינה שיש לה סיכוי ממשי להיאבק העונה על תארים, בטח נוכח פתיחת העונה הטובה שלה והסגל המעניין שבנתה. אחרי שעסקת טיילור רוצ'סטי נפלה, הסגולים ממשיכים בחיפושים אחרי רכז, והם צפויים לצרף את אנטוניס קוניאריס (23, 1.93 מ') בהשאלה מאולימפיאקוס.
לחולון, כמו לשאר קבוצות הליגה שרוצות להנחית זרים חדשים, או כאלה שנמצאים בחופשה וצריכים לשוב לארץ, יש בעיה כעת מאחר שהמדינה לא מאפשרת כניסה של אזרחים לא ישראלים בעקבות הקורונה. בקבוצה מקווים שהבעיה תיפתר והרכז היווני יוכל להגיע.
2 צפייה בגלריה
קוניאריס. זכור ממשחק הגמר נגד ישראל באליפות אירופה עד גיל 20
קוניאריס. זכור ממשחק הגמר נגד ישראל באליפות אירופה עד גיל 20
קוניאריס. זכור ממשחק הגמר נגד ישראל באליפות אירופה עד גיל 20
(צילום: FIBA)
קוניאריס, שנחשב בגיל צעיר לאחד הכישרונות הגדולים של יוון, ואף זכה איתה באליפות אירופה עד גיל 20 שנערכה בכתרים אחרי ניצחון על נבחרת ישראל, גדל בפאוק סלוניקי. ב-2014 חתם על חוזה ארוך טווח באולימפיאקוס, הספיק לזכות עם הקבוצה בשני גביעים, אך לא ממש שותף. הוא חזר לשלוש עונות בפאוק בהן השתפשף. בקיץ 2019 שב לאולימפיאקוס, קיבל לא מעט הזדמנויות ביורוליג, אבל לא הרשים (3.4 נקודות ב-12.9 דקות).
העונה הוא שותף במשחק אחד בלבד, חיפש לעצמו קבוצה אחרת בה יוכל לקבל דקות משמעותיות ואז נוצר הקשר בינו לבין חולון, כאשר המאמן סטפנוס דדאס רוצה מאוד לצרפו.
2 צפייה בגלריה
סטפנוס דדאס
סטפנוס דדאס
דדאס. מושבה יוונית בחולון?
(צילום: ראובן שוורץ)
במידה שאכן קוניאריס יצטרף, חולון לא תישאר עם שישה זרים בסגל ומי שככל הנראה ישלם את המחיר הוא טיירוס מגי. הגארד האמריקאי לא שותף במשחקים האחרונים בליגה, ולאחר מכן במשחק באירופה מול צמוקי מינסק וגם בגביע נגד הפועל עכו/מטה אשר מהלאומית, היה רחוק משיאו.