אחרי ששחקן בהפועל אילת נדבק בקורונה, וכל הקבוצה נשלחה לערוך בדיקות ונכנסה לבידוד, גם בהפועל חיפה נדבק שחקן בנגיף.
מכיוון שהאדומים היו צריכים לשחק נגד הפועל תל אביב ביום רביעי הקרוב במסגרת הליגה הבלקנית, הוחלט לדחות את ההתמודדות ולאפשר לקבוצה לערוך בדיקות מחר ולא לפגוע בהכנות למשחק. ההתמודדות נדחה לתאריך לא ידוע כרגע.
2 צפייה בגלריה
הפועל חיפה
הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
(צילום: אלעד גרשגורן)
השחקן מאילת שנמצא חיובי חזר ממחנה אימונים של הנבחרת הצעירה. בשל כך, בקבוצה הכניסו את כל השחקנים, הצוות המקצועי וההנהלה לבידוד. תוצאות הבדיקות הגיעו בערב וכל השחקנים והצוות יצאו שליליים.
המשחק הבא של הקבוצה, שהיה בספק בעקבות ההיבדקות, ייערך כמתוכנן. על פי ההנחיות, אם שלושה שחקנים בקבוצה חיוביים לקורונה המשחק צריך להידחות. במקרה של חיפה, מכיוון שמדובר בהידבקות קרובה מאוד למפגש נגד הפועל ת"א, הוחלט לדחות אותו.
2 צפייה בגלריה
שחקני אילת חוגגים
שחקני אילת חוגגים
יעברו בדיקות. שחקני הפועל אילת
(צילום: אורן אהרוני)
בעונה שעברה איש צוות מקצועי של המועדון קיבל תשובה חיובית לבדיקת קורונה שעבר בזמן שהקבוצה הייתה בדרכה למשחק – ולכן הוחלט לבטל אותו. ולאחר מכן גם הודיעו על ביטול כל משחקי הפלייאוף התחתון לאור העובדה שמכבי אשדוד כבר ירדה באופן רשמי עוד קודם לכן, ללא קשר לתוצאות המשחקים, אם אלו היו מתקיימים.
אגב, בליגה הלאומית נגיף הקורונה חוגג ולא מעט משחקים כבר נדחו בשבועות האחרונים בשל ריבוי נדבקים ובמטרה לעמוד בהנחיות וההגבלות.
פורסם לראשונה: 08:19, 05.01.21