הפועל תל אביב פנתה היום (ראשון) במכתב לשר הספורט חילי טרופר בדרישה למצוא מתווה שיאפשר הכנסת קהל למשחקי ליגת העל בכדורסל.
"כקבוצת אוהדים, אנו רואים עצמנו מחוייבים קודם כל לקהל ולכן נעשה כל שביכולתנו על מנת להסדיר את הנושא הזה בדומה לתחומי התיירות, המסעדות ואירועי תרבות אחרים", נמסר מהפועל ת"א. "אנחנו רואים בספורט כתרבות שיש לכבד, ודורשים מכל הנוגעים בדבר לפעול במלוא הרצינות על מנת להחזיר את הקהל למגרשים".
1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב. יחזרו בקרוב למגרשים?
(צילום: ראובן שוורץ)
בעיקרי המכתב התייחסו האדומים לתשוקה של האוהדים לשוב להיכל קבוצת שלמה: "עניינם של האוהדים - אלה החיים משבת לשבת על מנת להגיע ולעודד את קבוצתם מהיציע – לא עלה כלל לדיון, ונראה כי אין תכנית כלשהי להחזרתם, באופן הדרגתי ליציע, זאת בניגוד למופעי התרבות והאמנות שבעניינם מתנהל דיון ציבורי שבמסגרתו עולות ומאומצות הצעות אופרטיביות, תרבות הכדורסל שהינה נחלתם של אלפי ישראלים – נמחקת.
הפועל תל אביב רואה עצמה כמחויבת ראש וראשונה לעניינם של האוהדים. שום פיצוי כספי לא ימלא את החלל הרגשי והתרבותי שמותירה בנו תמונתו של אולם כדורסל ריק מאוהדים וקהל. אשר על כן אנו פונים אליך, שר התרבות והספורט, בדרישה כי יגובש תו סגול כלשהו אשר יתאים לאולמות הכדורסל וזאת בדומה למתווים שגובשו בעבור ענפי התרבות, האירוח, ההסעדה והאירועים וכי יוצג מתווה לפתיחה הדרגתית של אולמות הכדורסל לקהל, מתווה אשר יהיה מוכן להפעלה עם פתיחת ליגת העל בכדורסל בחודש אוקטובר 2020".