בדיוק בעוד שבוע, יגיע הרגע לו מצפה כל כך דני אבדיה, דראפט ה-NBA. הערב (רביעי), הכוכב הצעיר, שנחשב לאחד המועמדים להיבחר בעשירייה הראשונה, דיבר בשיחת זום מיוחדת שאורגנה על ידי ה-NBA על התקופה האחרונה שעוברת עליו ועל הציפיות לקראת הדראפט, ההכנות לקראתו וכמובן והאתגר שיבוא אחריו.
"אני נרגש מאוד", פתח אבדיה. "זה כבר ממש מעבר לפינה. זה משהו שעבדתי כל כך קשה בשבילו. כל שחקן חולם להיבחר בטופ 10, אבל מבחינתי הכי חשוב זה להגיע לקבוצה המתאימה שתעזור לי להתפתח ולהפוך לגרסה הכי טובה של עצמי. אני מרכז הרבה מאמץ בשיפור הקליעה שלי. אני אוהב להשתפר וזה יקדם את הקריירה שלי".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה. "נרגש מאוד"
(צילום: עוז מעולם)
אבדיה השתדל שלא להרחיב על הפגישות שהיו לו עם המועדונים ודיבר בקצרה על הפגישה עם סטיב קר והאפשרות שייבחר על ידי גולדן סטייט: "נפגשתי עם מספר קבוצות כולל גולדן סטייט. מדובר במועדון מצוין".
על ההכנות במהלך תקופת הקורונה: "התרגלתי והתאמנתי בארצות הברית וזה כמובן דורש הסתגלות גם ברמה התרבותית. אני חושב שעבדתי קשה כדי לשפר את המשחק שלי. מוזר להיבחר בדראפט בזום וזה מבאס כי זה רגע שאתה רוצה לחוות מקרוב, אבל מה אפשר לעשות, זאת התקופה, והעיקר שאשחק בסוף בליגה הטובה בעולם".
2 צפייה בגלריה
סטיב קר. לא מאמין שזה שוב קורה
סטיב קר. לא מאמין שזה שוב קורה
סטיב קר. המאמן הבא של אבדיה?
(צילום: AFP)
"כן, זה יהיה מדהים (צחק) כשזה יקרה", התייחס אבדיה לרגע בו יכריזו על שמו בפעם הראשונה שיעלה על הפרקט ב-NBA.
השחקן הצעיר שיתף קצת בטיפים שקיבל לאורך הדרך: "דיברתי עם עומרי כספי והייתה לי הזדמנות ללמוד מהחוויה שלו. הוא עשה קריירת NBA מרשימה והדריך אותי על המשחק עצמו וגם על מה שקורה מסביב. גם על המגרש הסתדרנו ואנחנו חברים טובים. דיברתי הרבה על הליגה גם עם אמארה סטודמאייר. זכיתי להדרכה מאולסטאר כמוהו וזאת הייתה חוויה נהדרת".
על כך שיהפוך לישראלי השלישי ב-NBA, אחרי כספי וגל מקל: "זה יהיה כבוד גדול לייצג את ישראל. אני גאה שאוכל להניף את הדגל בכל מקום בו אשחק".
פורסם לראשונה: 19:41, 11.11.20