מכבי תל אביב הוציאה אחר הצהריים (חמישי) הודעה מפתיעה לאוהדים שלה בעקבות הביקורת שהמועדון סופג ברשתות החברתיות לאור ההחתמות שעושים שאר מועדוני היורוליג, בזמן שהצהובים על הנייר לא ביצעו החתמה אחת של שחקן חדש.
"מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מבקש להבהיר ולהזכיר את מצב העניינים לאור ספקולציות וידיעות רבות בנוגע לשוק השחקנים בימים האחרונים. "הליגה היחידה שמשוחקת כיום באירופה בימי קורונה אלה היא הליגה הישראלית, כאשר מכבי עסוקה בהשארת צלחת האליפות בתל אביב, בניגוד לשאר הליגות האירופאיות שנמצאות עמוק בתוך עונת המלפפונים.
2 צפייה בגלריה
פדרמן ומזרחי. מנסים להרגיע את האוהדים
פדרמן ומזרחי. מנסים להרגיע את האוהדים
פדרמן ומזרחי. מנסים להרגיע את האוהדים
(צילום: יאיר שגיא)
"למכבי יש מאמן חתום לעונה הבאה, יאניס ספרופולוס, שחתם השנה על הסכם ארוך טווח. בנוסף, ישנם שמונה שחקנים שכבר חתומים לעונה הבאה: סקוטי ווילבקין, אות'לו האנטר, יובל זוסמן, עומרי כספי, אלייז'ה בראיינט, טיילר דורסי, סנדי כהן ודורי סהר. המאמן והצוות המקצועי שוקדים ועומלים בימים אלה גם על השלמת הסגל לעונה הבאה".
ניתן להבין את הלחץ של הצהובים, מכיוון שעם ההחתמות הגדולות שנעשו בימים האחרונים, כמו למשל זו של ניק קלאתס לברצלונה וטורניקה שנגליה לצסק"א, הם לא יכולים להתחרות. מנגד, גם קבוצות בעלות תקציב זהה לצהובים, כמו פנאתינייקוס, כן החתימו שחקנים.
2 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
ספרופולוס. לא הולך לשום מקום
(צילום: עוז מועלם)
צריך לציין כי הצהובים כן עובדים על החתמות לעונה הבאה ויש לא מעט מועמדים. הבעיה הגדולה מבחינת הקבוצה היא חוסר הוודאות בנוגע לתקציב ב-2020/21, מאחר שהיא מחכה לראות מה יהיה גובה הפיצוי שתקבל הקבוצה מהמדינה (אם בכלל), והאם ניתן יהיה להכניס קהל למשחקים. המינויים ומכירת כרטיסים מהווים נתח גדול מאוד מתקציב מכבי ת"א.